Οι ομάδες του Moto GP είχαν μια πολύ πιο αποδοτική δεύτερη μέρα δοκιμών στη Μαλαισία. Η μέρα μπορεί να ξεκίνησε με νωπή πίστα λόγω της βραδινής βροχής, όμως σύντομα στέγνωσε. Στη διάρκεια της πρώτης μέρας, η πλειοψηφία των αναβατών έκανε μια συνολική αξιολόγηση των νέων μοτοσυκλετών. Τη δεύτερη μέρα όμως, πέρασαν σε πιο λεπτομερείς δοκιμές δοκιμάζοντας πολλά νέα εξαρτήματα, αεροδυναμικά βοηθήματα, αναρτήσεις και κινητήρες. Ενώ την πρώτη μέρα μόλις 3 αναβάτες έκαναν χρόνο κάτω από δύο λεπτά, τη δεύτερη μέρα ήταν 12 αναβάτες που γύρισαν κάτω από 2 λεπτά. Ο Maverick Vinales και την πρώτη αλλά και τη δεύτερη μέρα ήταν αυτός που συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους.

Στο τέλος της δεύτερης μέρας και οι δύο αναβάτες της Yamaha επεδίωξαν να κάνουν γρήγορους γύρους και το κατάφεραν. Ο Vinales σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:59:355 και ο Rossi ήταν μόλις 35 χιλιοστά αργότερος με 1:59:390. Αυτοί ήταν οι ταχύτεροι χρόνοι της μέρας. Δοκίμασαν το νέο fairing ενώ έχουν δηλώσει και οι δύο πως είναι πολύ ευχαριστημένοι από το νέο πλαίσιο αλλά και τη φθορά του πίσω ελαστικού που πέρσι ήταν πολύ μεγάλο πρόβλημα.  Ο Vinales αναφέρθηκε και στα ηλεκτρονικά λέγοντας πως έχουν ήδη βελτιωθεί αλλά ακόμα θέλουν αρκετή δουλειά.

Στην 3η θέση και ταχύτερη Honda ήταν ο Cal Crutchlow. Δοκίμασε πρώτος το νέο fairing της Honda πριν το δοκιμάσουν οι Marquez και Pedrosa. Μόλις δύο χιλιοστά πίσω του βρέθηκε ο Jorge Lorenzo με τη Ducati. Η νέα μοτοσυκλέτα ταιριάζει περισσότερο στο στυλ του, όπως δήλωσε ο ίδιος. Ταιριάζει όμως πολύ και στο στυλ του Jack Miller που οδηγεί για την ομάδα της Pramac φέτος. Μπορεί να άλλαξε ομάδα και μοτοσυκλέτα ο Miller αλλά δεν άλλαξε τη συνήθεια του να πέφτει. Είχε μια ανώδυνη πτώση αλλά γενικά είναι ήταν εντυπωσιακός και τις δύο πρώτες μέρες. Έκανε τον 5ο ταχύτερο χρόνο, 11 χιλιοστά πίσω από τον Lorenzo. Ο Johann Zarco είναι μπερδεμένος με την επιλογή του πλαισίου. Με το πλαίσιο που αισθάνεται καλά, είναι αργός κι έτσι δεν έχει αποφασίσει ακόμα ποιο πλαίσιο θα χρησιμοποιήσει. Ήταν ο 6ος ταχύτερος.

Πίσω του, στην 7η θέση, ο Marc Marquez ο οποίος προβληματίζεται περισσότερο για την επιλογή του κινητήρα, όπως και ο Dani Pedrosa. Ο Marquez είχε και αυτός μια πτώση. Βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης λίγο μετά τη μέση της μέρας, αλλά υποχώρησε στην 7η θέση. Ο Andrea Dovizioso, όπως συνηθίζει, δοκιμάζει πολλά πράγματα, συλλέγει πολλά στοιχεία και δεν κυνηγά καλούς χρόνους, τακτική που ακολουθεί ακόμα και σε αγώνες. Έκανε τον 8ο ταχύτερο χρόνο ενώ είναι συνολικά πολύ ικανοποιημένος από τη νέα Ducati. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Danilo Petrucci και Andrea Iannone.

Η Suzuki δουλεύει κυρίως πάνω στον νέο της κινητήρα, αφού πέρσι κινήθηκε σε λάθος κατεύθυνση στον τομέα αυτόν. Ο Iannone όμως είδε τον νέο αυτόν κινητήρα να βγάζει φλόγες το πρωί και αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη της πίστας. Συνέχισε αργότερα για να κάνει τον 10ο καλύτερο χρόνο ενώ η Suzuki παρουσίασε ένα πολύ διαφορετικό εμπρός fairing. Ακολούθησε ο Aleix Espargaro με την Aprilia και ο Dani Pedrosa ήταν 12ος και ο τελευταίος αναβάτης που κατέβηκε από τα 2 λεπτά τη 2η μέρα, όμως ο χρόνος που σημείωσε την πρώτη μέρα, είναι ο 3ος ταχύτερος του διημέρου.

Ο Franco Morbidelli ήταν ο ταχύτερος rookie βελτιώνοντας και τη θέση του αλλά και το χρόνο του σε σχέση με την 1η μέρα. Ήταν 17ος κατεβάζοντας μισό δευτερόλεπτο σε σχέση με την 1η μέρα ενώ ήταν και 3 δέκατα ταχύτερος από τον ταχύτερο rookie της 1ης μέρας, Takaaki Nakagami που τη 2η μέρα κατέλαβε την 21η θέση. Οι δοκιμές ολοκληρώνονται την Τρίτη 30 Ιανουαρίου.

Τα αποτελέσματα της 2ης μέρας