Ημέρα βγαλμένη από τα παλιά ήταν η 2η μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, καθώς για ακόμα μία φορά αποδείχθηκε ότι ο ταχύτερος οδηγός της μέρας δεν είναι αυτός που προηγείται. Ο λόγος για τον Bruno Magalhaes, ο οποίος αρχικά οδήγησε με τακτική σημειώνοντας τον 3ο χρόνο στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή της, στο πρώτο πέρασμα από τη «Νέα Άμφισσα». Στην επόμενη Ειδική («Δροσοχώρι 1») των 25,1 χλμ., και ενώ οι βασικοί του αντίπαλοι είτε αντιμετώπιζαν προβλήματα με ελαστικά (Brynildsen) είτε εγκατέλειπαν με σπασμένο ημιαξόνιο (Lukyanuk), επιτέθηκε κερδίζοντας την ειδική. Έτσι ανέβηκε στην κορυφή. Ο Πορτογάλος, διεκδικητής του Ευρωπαϊκού τίτλου, συνέχισε σε αντίστοιχο ρυθμό σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στην ειδική Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα 1 των 22,5 χλμ. Ως αποτέλεσμα αύξησε τη διαφορά του στα 53,7 δλ. από τον Grzyb που ακολουθούσε, επίσης με Skoda Fabia R5. Στο μεσημεριανό service η ομάδα του Magalhaes αποφάσισε να προφυλάξει τη διαφορά «ψηλώνοντας» το αυτοκίνητο και επιλέγοντας σκληρή γόμα στα ελαστικά, με στόχο να περιορίσει την πιθανότητα κλαταρίσματος. Η συνέχεια επιβεβαίωσε τη στρατηγική, καθώς ο Magalhaes οδήγησε προσεκτικά, απέφυγε τις πέτρες και τις ατυχίες και κέρδισε την τελευταία ειδική της μέρας. Σε συνδυασμό με το κλαταρισμένο ελαστικό του Grzyb στην ίδια ειδική, απέκτησε διαφορά 1:04.07 από τον Herczig με Skoda Fabia R5, που πλέον του ακολουθεί.

Η ειδική διαδρομή που σαφέστατα έπαιξε το ρόλο της στην έκβαση του αγώνα ήταν το πρώτο πέρασμα από το «Δροσοχώρι». Σε αυτήν την ειδική εκτός των Brynildsen και Lukyanuk προβλήματα αντιμετώπισαν οι Protasov, Τσουλόφτας, Remmenik και Monteiro. Ο πλέον όμως άτυχος ήταν οι Nordgren με το Skoda Fabia R5, ο οποίος είχε δύο κλαταρισμένα ελαστικά και μία διαθέσιμη ρεζέρβα καθώς ήδη είχαν χρησιμοποιήσει μία ακόμα στην προηγούμενη ειδική. Έτσι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν. Μία ακόμα σημαντική εγκατάλειψη ήταν αυτή του Αλέξανδρου Τσουλόφτα με το Citroen DS3 R5 λόγω σπασμένου ημιαξονίου στο δεύτερο πέρασμα από το «Δροσοχώρι». Ήταν ένα άδοξο τέλος για την προσπάθεια του νεαρού οδηγού από την Κύπρο, καθώς μέχρι τότε και παρά τα προβλήματα που αντιμετώπιζε, βρισκόταν στην 5η θέση της γενικής.

Κερδισμένοι από όλα αυτά ήταν ο Πολωνός Hubert Ptaszek και ο Κύπριος Σίμος Γαλαταριώτης, αμφότεροι με Skoda Fabia R5. Παρότι ξεκινούσαν μπροστά και είχαν τον άχαρο ρόλο να «καθαρίζουν» το δρόμο, έμειναν μακριά από ατυχίες και προβλήματα και το τέλος του 2ου σκέλους τους βρήκε στην 3η και 4η θέση. Βελτιωμένος σε κάθε ειδική εμφανίζονταν ο Ιορδάνης Σερδερίδης, που τελικά κατάφερε να βρεθεί στην 7η θέση της γενικής και περιμένει την τελευταία μέρα με αισιοδοξία, καθώς γνωρίζει πολύ καλά τις ειδικές του τελευταίου σκέλους. Τρεις θέσεις πίσω του και πρώτος Έλληνας βρίσκεται ο Θέμης Χαλκιάς που συνήθισε το Skoda Fabia R5 με το οποίο αγωνίζεται για πρώτη φορά.

Στην κατηγορία ERC2 ο Tibor Erdi Junior με το Mitsubishi Lancer Evo X ακολούθησε αντίστοιχη τακτική με τον Magalhaes, απέφυγε τα προβλήματα, οδήγησε αλάνθαστα και πλέον απολαμβάνει μία διαφορά σχεδόν 1 λεπτού από τον Juan Carlos Alonso, επίσης με Mitsubishi Lancer Evo X.

Σημαντική επιτυχία από τον «El Nak Jr» με το Renault Clio R3 Maxi Evo που προηγείται στα δικίνητα αυτοκίνητα. Πίσω τους ακολουθούν οι Amittrajit Ghosh και Emma Falcon με Ford Fiesta και Citroen DS3 R3T αντίστοιχα.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα: Ο Χαλκιάς επικεφαλής
Η εξοικείωση του Θέμη Χαλκιά και του Λεωνίδα Μαχαίρα με το Skoda Fabia R5, που τους επέτρεψε να ανεβάσουν το ρυθμό τους, τους εξασφάλισε την πρωτοπορία και στον 3ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Τους ακολουθεί ο Γιώργος Κεχαγιάς με τον Βασίλη Μπασιούκα, οι οποίοι ανέβασαν εντυπωσιακά το ρυθμό τους, ενώ οι Γιάννης Μπαντούνας και Κωνσταντίνος Σούκουλης έχασαν την επαφή τους με τους πρώτους χάρη και σε ένα κλατάρισμα. Εξίσου ταχείς ήταν στο 2ο σκέλος και οι «El-Nak Jr.» και Ανδρέας Βίγκος, που μάλιστα προηγούνται στα δικίνητα και σε επίπεδο ERC. Ο Χρυσόστομος Καρέλλης, με το συνοδηγό του Ηλία Παναγιωτούνη, αντίθετα, είχαν μια εξαιρετικά ατυχή στιγμή, καθώς μια σειρά από κλαταρίσματα τους ανάγκασαν να εγκαταλείψουν.

To EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2018 ολοκληρώνεται την Κυριακή 3 Ιουνίου με το τρίτο σκέλος, το οποίο περιλαμβάνει δύο επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές δυτικά και βόρεια της Λαμίας, τη Γραμμένη των 21,97 χλμ. και τη Δίβρη των 18,53 χλμ.

Δηλώσεις πρωταγωνιστών ERC

Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo
«Ιδανική ημέρα για εμάς σε ένα πολύ δύσκολο Ράλλυ. Πραγματικό Ακρόπολις. Πιέσαμε στο πρώτο μέρος, πήραμε διαφορά και στη συνέχεια οδηγήσαμε προσεκτικά, κάναμε καλές επιλογές και προηγούμαστε με διαφορά.»

Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon
«Αυτή ήταν μία επική ημέρα για την αγωνιστική μου καριέρα. Πολύ δύσκολη ημέρα. Ευτυχώς δεν είχαμε κάποιο κλατάρισμα και άλλα τεχνικά προβλήματα. Θέλουμε να κρατήσουμε την δεύτερη θέση μέχρι το τέλος.»

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica
«Δύσκολη ημέρα. Δεν ρισκάραμε κι όμως είχαμε προβλήματα με κλαταρισμένα ελαστικά. Δεν απέχουμε όμως πολύ από το βάθρο, έτσι αύριο θα πιέσουμε.»

Νο9: PTASZEK Hubert – SZCZEPANIAK Maciej
«Ήταν δύσκολη η επιβίωση όμως τα καταφέραμε. Ακόμα όμως ο αγώνας έχει πολύ δρόμο. Οι διαφορές είναι μεγάλες αλλά ένα κλατάρισμα μπορεί να τα αλλάξει όλα.»

Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic
«Είμαστε στην 7η θέση σήμερα, έτσι εκκινούμε από την 4η θέση αύριο σε ειδικές που γνωρίζουμε. Οι διαφορές είναι μεγάλες αλλά θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο.»

Νο16: GALATARIOTIS Simos – IOANNOU Antonios
«Στο τέλος της ημέρας όλα καλά. Χάσαμε όμως πολύ χρόνο στην τελευταία Ειδική διαδρομή. Είμαστε ευχαριστημένοι.»

Νο19: ERDI Tibor Junior – GYORGY Papp
«Ήταν μία πολύ καλή ημέρας για εμάς και όλη την ομάδα. Δεν είχαμε ατυχίες και προβλήματα. Συνεχίζουμε αύριο.»

Νο27: GHOSH Amittrajit – NAIK Ashwin
«Ήταν δύσκολο να διαχειριστούμε το αυτοκίνητο σήμερα. Δεν πήραμε ρίσκα.»

Νο30: HALKIAS Efthimios – MAHAERAS Leonidas
«Κουράστηκα πολύ σήμερα. Έχουν μείνει ακόμα τέσσερις ειδικές αύριο και ελπίζω να τις ευχαριστηθούμε.»

Νο33: «EL NAK Jr» – VIGOS Andreas
«Μείναμε πιστοί στη στρατηγική μας. Ταλαιπωρηθήκαμε στην τελευταία Ειδική από τη σκόνη του προπορευόμενου αυτοκινήτου και χάσαμε χρόνο αλλά είμαι ευχαριστημένος από την οδήγησή μας.»
Δηλώσεις πρωταγωνιστών Ελληνικού Πρωταθλήματος

HALKIAS Efthimios – MAHAERAS Leonidas
«Μεγάλη μέρα για εμάς, είμαστε πολύ κουρασμένοι αλλά χαρούμενοι που είμαστε εδώ. Άλλες τέσσερις Ειδικές έμειναν, θα προσπαθήσουμε να πάμε στον τερματισμό.»

EL NAK JR – VINGOS Andreas
«Είχαμε συγκεκριμένο πλάνο για την σημερινή ημέρα και μείναμε σε αυτό. Έχουμε οδηγήσει αρκετά καλά και είμαι ευχαριστημένος με την επίδοση μας.»

KEXAGIAS Georgios – BASIOUKAS Ioannis
«Η ημέρα για εμάς είναι πολύ καλή. Οδηγήσαμε πολύ γρήγορα για τα δικά μας δεδομένα, είχαμε ένα κλατάρισμα στην τελευταία Ειδική, αλλά γενικότερα θετική ημέρα για εμάς.»

BADOUNAS Ioannis – SOUKOULIS Konstantinos
«Δύσκολη ημέρα για εμάς αλλά είμαστε χαρούμενοι που είμαστε εδώ. Οι Ειδικές ήταν αρκετά σκληρές για το δικό μας αυτοκίνητο.»

ROUSTEMIS Panagiotis – KAPELLAS George
«Τέλος δεύτερης ημέρας, το όνειρο μας συνεχίζεται. Οδηγήσαμε συνετά και πιέσαμε κατά την διάρκεια του δεύτερου σκέλους καθαρά για την δίκη μας διασκέδαση. Αύριο στόχος μας είναι ο τερματισμός.»

SPANOS KRITIKOS Dionysios – GOTOVOS Sotiris
«Έχουμε θέμα με το αυτοκίνητο, δεν μπορούμε να ανεβάσουμε την θερμοκρασία αλλά το θετικό είναι ότι βρισκόμαστε εδώ.»

SIMETRA – PALLAS Apostolos
«Είμαστε εδώ αυτό είναι το πιο θετικό συνεχίζουμε την προσπάθεια μας.»

ALYGIZAKIS Eleftherios – BARDAKIS Spyros
«Το πλάνο μας ήταν να μαζέψουμε κάποιο χρόνο από τα αυτοκίνητα που βρίσκονται μπροστά μας. Το πρωί το καταφέραμε, αλλά στις απογευματινές Ειδικές δεν δούλευε ένα διαφορικό, όποτε δυσκολευτήκαμε αρκετά.»

LEFKADITIS Savas – KONTOS Konstantinos
«Είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα, ο αγώνας θυμίζει Ράλλυ Ακρόπολις από τα παλιά. Στόχος μας για αύριο είναι ο τερματισμός.»

BOZIONELOS Ioannis – PANARITIS Evangelos
«Η ημέρα για εμάς πήγε πολύ καλά. Κινηθήκαμε αρκετά γρήγορα η αυριανή ημέρα είναι η πιο σημαντική.»

GIOTIS Ioannis – VOTSIS Georgios
«Δύσκολη ημέρα για εμάς. Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα, αλλά το θετικό είναι ότι βρισκόμαστε εδώ. Το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις θυμίζει κάτι από τα παλιά. Αύριο ελπίζω να είναι μια καλύτερη ημέρα για εμάς.»

AVGERIS Georgios – ANDRITSAKIS Konstantinos
«Πολύ σκληρές οι Ειδικές, ευελπιστούμε η αυριανή ημέρα να είναι καλύτερη και να βρεθούμε στην ράμπα του τερματισμού.»

ANTONIOU Konstantinos – TSALMANTZAS Vassilis
«Καταφέραμε και γυρίσαμε πίσω. Στόχος μας ήταν να φέρουμε το αυτοκίνητο χωρίς κάποιο μηχανικό πρόβλημα για να συνεχίσουμε και στην αυριανή ημέρα. Κινηθήκαμε γρήγορα αλλά χωρίς υπερβολές.»

KOUGIAS Vassilis – FARAKLIOTIS Dimitrios
«Πολύ δύσκολη η σημερινή ημέρα με σκληρές ειδικές. Είχαμε και το θέμα με την εξάτμιση… Το ευτύχημα είναι ότι βρισκόμαστε εδώ και συνεχίζουμε τον αγώνα.»

PAPAGEORGIOU Andreas – PAPAGEORGIOU Georgios
«Δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα. Οι Ειδικές θυμίζουν Ράλλυ Ακρόπολις από τα παλιά. Επιστρέψαμε, πάμε για να τερματίσουμε.»

TSELIKOS Dimitrios – KOULIS Thodoris
«Είχαμε ένα πρόβλημα στην τελευταία Ειδική, αλλά το θετικό είναι ότι είμαστε εδώ μιας και είχαμε ένα πρόβλημα στο ψαλίδι – αλλά όλα καλά για εμάς.»

KAFANTARIS Elias – KENNOS Sotiris
«Το πρωινό ήταν πολύ άσχημο για εμάς. Το δεύτερο σκέλος όμως μας πήγε όπως το θέλαμε. Περάσαμε υπέροχα στις διαδρομές, το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό.»

ARMA – ARMAKI
«Εξαιρετική ημέρα για εμάς. Το διασκεδάσαμε, το αυτοκίνητο είναι παρά πολύ καλό, θα κινηθούμε με σύνεση αύριο.»

NOMIKOS Mihalis-KOURIS Georgios
«Δύσκολη ημέρα, μιας και οι Ειδικές Διαδρομές ήταν αρκετά σκληρές. Είμαστε εδώ, όποτε συνεχίζουμε κανονικά αύριο. Θα απολαύσουμε τις τέσσερις Ειδικές της τρίτης ημέρας του αγώνα.»

TZANAVARIS Antonios – PAPADAKIS Emmanouil
«Δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα. Κινηθήκαμε γρήγορα και είμαστε ευχαριστημένοι από την απόδοση μας. Τερματίσαμε και την δεύτερη ημέρα. Ο ίδιος στόχος μας θα είναι και αύριο.»

Ημέρα βγαλμένη από τα παλιά ήταν η 2η μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, καθώς για ακόμα μία φορά αποδείχθηκε ότι ο ταχύτερος οδηγός της μέρας δεν είναι αυτός που προηγείται. Ο λόγος για τον Bruno Magalhaes, ο οποίος αρχικά οδήγησε με τακτική σημειώνοντας τον 3ο χρόνο στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή της, στο πρώτο πέρασμα από τη «Νέα Άμφισσα». Στην επόμενη Ειδική («Δροσοχώρι 1») των 25,1 χλμ., και ενώ οι βασικοί του αντίπαλοι είτε αντιμετώπιζαν προβλήματα με ελαστικά (Brynildsen) είτε εγκατέλειπαν με σπασμένο ημιαξόνιο (Lukyanuk), επιτέθηκε κερδίζοντας την ειδική. Έτσι ανέβηκε στην κορυφή. Ο Πορτογάλος, διεκδικητής του Ευρωπαϊκού τίτλου, συνέχισε σε αντίστοιχο ρυθμό σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στην ειδική Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα 1 των 22,5 χλμ. Ως αποτέλεσμα αύξησε τη διαφορά του στα 53,7 δλ. από τον Grzyb που ακολουθούσε, επίσης με Skoda Fabia R5. Στο μεσημεριανό service η ομάδα του Magalhaes αποφάσισε να προφυλάξει τη διαφορά «ψηλώνοντας» το αυτοκίνητο και επιλέγοντας σκληρή γόμα στα ελαστικά, με στόχο να περιορίσει την πιθανότητα κλαταρίσματος. Η συνέχεια επιβεβαίωσε τη στρατηγική, καθώς ο Magalhaes οδήγησε προσεκτικά, απέφυγε τις πέτρες και τις ατυχίες και κέρδισε την τελευταία ειδική της μέρας. Σε συνδυασμό με το κλαταρισμένο ελαστικό του Grzyb στην ίδια ειδική, απέκτησε διαφορά 1:04.07 από τον Herczig με Skoda Fabia R5, που πλέον του ακολουθεί.
Η ειδική διαδρομή που σαφέστατα έπαιξε το ρόλο της στην έκβαση του αγώνα ήταν το πρώτο πέρασμα από το «Δροσοχώρι». Σε αυτήν την ειδική εκτός των Brynildsen και Lukyanuk προβλήματα αντιμετώπισαν οι Protasov, Τσουλόφτας, Remmenik και Monteiro. Ο πλέον όμως άτυχος ήταν οι Nordgren με το Skoda Fabia R5, ο οποίος είχε δύο κλαταρισμένα ελαστικά και μία διαθέσιμη ρεζέρβα καθώς ήδη είχαν χρησιμοποιήσει μία ακόμα στην προηγούμενη ειδική. Έτσι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν. Μία ακόμα σημαντική εγκατάλειψη ήταν αυτή του Αλέξανδρου Τσουλόφτα με το Citroen DS3 R5 λόγω σπασμένου ημιαξονίου στο δεύτερο πέρασμα από το «Δροσοχώρι». Ήταν ένα άδοξο τέλος για την προσπάθεια του νεαρού οδηγού από την Κύπρο, καθώς μέχρι τότε και παρά τα προβλήματα που αντιμετώπιζε, βρισκόταν στην 5η θέση της γενικής.

Κερδισμένοι από όλα αυτά ήταν ο Πολωνός Hubert Ptaszek και ο Κύπριος Σίμος Γαλαταριώτης, αμφότεροι με Skoda Fabia R5. Παρότι ξεκινούσαν μπροστά και είχαν τον άχαρο ρόλο να «καθαρίζουν» το δρόμο, έμειναν μακριά από ατυχίες και προβλήματα και το τέλος του 2ου σκέλους τους βρήκε στην 3η και 4η θέση. Βελτιωμένος σε κάθε ειδική εμφανίζονταν ο Ιορδάνης Σερδερίδης, που τελικά κατάφερε να βρεθεί στην 7η θέση της γενικής και περιμένει την τελευταία μέρα με αισιοδοξία, καθώς γνωρίζει πολύ καλά τις ειδικές του τελευταίου σκέλους. Τρεις θέσεις πίσω του και πρώτος Έλληνας βρίσκεται ο Θέμης Χαλκιάς που συνήθισε το Skoda Fabia R5 με το οποίο αγωνίζεται για πρώτη φορά.

Στην κατηγορία ERC2 ο Tibor Erdi Junior με το Mitsubishi Lancer Evo X ακολούθησε αντίστοιχη τακτική με τον Magalhaes, απέφυγε τα προβλήματα, οδήγησε αλάνθαστα και πλέον απολαμβάνει μία διαφορά σχεδόν 1 λεπτού από τον Juan Carlos Alonso, επίσης με Mitsubishi Lancer Evo X.

Σημαντική επιτυχία από τον «El Nak Jr» με το Renault Clio R3 Maxi Evo που προηγείται στα δικίνητα αυτοκίνητα. Πίσω τους ακολουθούν οι Amittrajit Ghosh και Emma Falcon με Ford Fiesta και Citroen DS3 R3T αντίστοιχα.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα: Ο Χαλκιάς επικεφαλής

Η εξοικείωση του Θέμη Χαλκιά και του Λεωνίδα Μαχαίρα με το Skoda Fabia R5, που τους επέτρεψε να ανεβάσουν το ρυθμό τους, τους εξασφάλισε την πρωτοπορία και στον 3ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Τους ακολουθεί ο Γιώργος Κεχαγιάς με τον Βασίλη Μπασιούκα, οι οποίοι ανέβασαν εντυπωσιακά το ρυθμό τους, ενώ οι Γιάννης Μπαντούνας και Κωνσταντίνος Σούκουλης έχασαν την επαφή τους με τους πρώτους χάρη και σε ένα κλατάρισμα.

Εξίσου ταχείς ήταν στο 2ο σκέλος και οι «El-Nak Jr.» και Ανδρέας Βίγκος, που μάλιστα προηγούνται στα δικίνητα και σε επίπεδο ERC. Ο Χρυσόστομος Καρέλλης, με το συνοδηγό του Ηλία Παναγιωτούνη, αντίθετα, είχαν μια εξαιρετικά ατυχή στιγμή, καθώς μια σειρά από κλαταρίσματα τους ανάγκασαν να εγκαταλείψουν.

To EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2018 ολοκληρώνεται την Κυριακή 3 Ιουνίου με το τρίτο σκέλος, το οποίο περιλαμβάνει δύο επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές δυτικά και βόρεια της Λαμίας, τη Γραμμένη των 21,97 χλμ. και τη Δίβρη των 18,53 χλμ.

Δηλώσεις πρωταγωνιστών ERC

Νο2: MAGALHAES BrunoMAGALHAES Hugo
«Ιδανική ημέρα για εμάς σε ένα πολύ δύσκολο Ράλλυ. Πραγματικό Ακρόπολις. Πιέσαμε στο πρώτο μέρος, πήραμε διαφορά και στη συνέχεια οδηγήσαμε προσεκτικά, κάναμε καλές επιλογές και προηγούμαστε με διαφορά.»

Νο3: HERCZIG NorbertFERENCZ Ramon
«Αυτή ήταν μία επική ημέρα για την αγωνιστική μου καριέρα. Πολύ δύσκολη ημέρα. Ευτυχώς δεν είχαμε κάποιο κλατάρισμα και άλλα τεχνικά προβλήματα. Θέλουμε να κρατήσουμε την δεύτερη θέση μέχρι το τέλος.»

Νο6: BRYNILDSEN EyvindENGAN Veronica
«Δύσκολη ημέρα. Δεν ρισκάραμε κι όμως είχαμε προβλήματα με κλαταρισμένα ελαστικά. Δεν απέχουμε όμως πολύ από το βάθρο, έτσι αύριο θα πιέσουμε.»

Νο9: PTASZEK HubertSZCZEPANIAK Maciej
«Ήταν δύσκολη η επιβίωση όμως τα καταφέραμε. Ακόμα όμως ο αγώνας έχει πολύ δρόμο. Οι διαφορές είναι μεγάλες αλλά ένα κλατάρισμα μπορεί να τα αλλάξει όλα.»

Νο15: SERDERIDIS JourdanMICLOTTE Frederic
«Είμαστε στην 7η θέση σήμερα, έτσι εκκινούμε από την 4η θέση αύριο σε ειδικές που γνωρίζουμε. Οι διαφορές είναι μεγάλες αλλά θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο.»

Νο16: GALATARIOTIS SimosIOANNOU Antonios
«Στο τέλος της ημέρας όλα καλά. Χάσαμε όμως πολύ χρόνο στην τελευταία Ειδική διαδρομή. Είμαστε ευχαριστημένοι.»

Νο19: ERDI Tibor JuniorGYORGY Papp
«Ήταν μία πολύ καλή ημέρας για εμάς και όλη την ομάδα. Δεν είχαμε ατυχίες και προβλήματα. Συνεχίζουμε αύριο.»

Νο27: GHOSH AmittrajitNAIK Ashwin
«Ήταν δύσκολο να διαχειριστούμε το αυτοκίνητο σήμερα. Δεν πήραμε ρίσκα.»

Νο30: HALKIAS EfthimiosMAHAERAS Leonidas
«Κουράστηκα πολύ σήμερα. Έχουν μείνει ακόμα τέσσερις ειδικές αύριο και ελπίζω να τις ευχαριστηθούμε.»

Νο33: «EL NAK Jr» – VIGOS Andreas
«Μείναμε πιστοί στη στρατηγική μας. Ταλαιπωρηθήκαμε στην τελευταία Ειδική από τη σκόνη του προπορευόμενου αυτοκινήτου και χάσαμε χρόνο αλλά είμαι ευχαριστημένος από την οδήγησή μας.»

Δηλώσεις πρωταγωνιστών Ελληνικού Πρωταθλήματος

HALKIAS EfthimiosMAHAERAS Leonidas
«Μεγάλη μέρα για εμάς, είμαστε πολύ κουρασμένοι αλλά χαρούμενοι που είμαστε εδώ. Άλλες τέσσερις Ειδικές έμειναν, θα προσπαθήσουμε να πάμε στον τερματισμό.»

EL NAK JRVINGOS Andreas
«Είχαμε συγκεκριμένο πλάνο για την σημερινή ημέρα και μείναμε σε αυτό. Έχουμε οδηγήσει αρκετά καλά και είμαι ευχαριστημένος με την επίδοση μας.»

KEXAGIAS GeorgiosBASIOUKAS Ioannis
«Η ημέρα για εμάς είναι πολύ καλή. Οδηγήσαμε πολύ γρήγορα για τα δικά μας δεδομένα, είχαμε ένα κλατάρισμα στην τελευταία Ειδική, αλλά γενικότερα θετική ημέρα για εμάς.»

BADOUNAS IoannisSOUKOULIS Konstantinos
«Δύσκολη ημέρα για εμάς αλλά είμαστε χαρούμενοι που είμαστε εδώ. Οι Ειδικές ήταν αρκετά σκληρές για το δικό μας αυτοκίνητο.»

 

ROUSTEMIS PanagiotisKAPELLAS George
«Τέλος δεύτερης ημέρας, το όνειρο μας συνεχίζεται. Οδηγήσαμε συνετά και πιέσαμε κατά την διάρκεια του δεύτερου σκέλους καθαρά για την δίκη μας διασκέδαση. Αύριο στόχος μας είναι ο τερματισμός.»

SPANOS KRITIKOS DionysiosGOTOVOS Sotiris
«Έχουμε θέμα με το αυτοκίνητο, δεν μπορούμε να ανεβάσουμε την θερμοκρασία αλλά το θετικό είναι ότι βρισκόμαστε εδώ.»

SIMETRAPALLAS Apostolos
«Είμαστε εδώ αυτό είναι το πιο θετικό συνεχίζουμε την προσπάθεια μας.»

ALYGIZAKIS EleftheriosBARDAKIS Spyros
«Το πλάνο μας ήταν να μαζέψουμε κάποιο χρόνο από τα αυτοκίνητα που βρίσκονται μπροστά μας. Το πρωί το καταφέραμε, αλλά στις απογευματινές Ειδικές δεν δούλευε ένα διαφορικό, όποτε δυσκολευτήκαμε αρκετά.»

LEFKADITIS SavasKONTOS Konstantinos
«Είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα, ο αγώνας θυμίζει Ράλλυ Ακρόπολις από τα παλιά. Στόχος μας για αύριο είναι ο τερματισμός.»

BOZIONELOS IoannisPANARITIS Evangelos
«Η ημέρα για εμάς πήγε πολύ καλά. Κινηθήκαμε αρκετά γρήγορα η αυριανή ημέρα είναι η πιο σημαντική.»

GIOTIS IoannisVOTSIS Georgios
«Δύσκολη ημέρα για εμάς. Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα, αλλά το θετικό είναι ότι βρισκόμαστε εδώ. Το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις θυμίζει κάτι από τα παλιά. Αύριο ελπίζω να είναι μια καλύτερη ημέρα για εμάς.»

AVGERIS GeorgiosANDRITSAKIS Konstantinos
«Πολύ σκληρές οι Ειδικές, ευελπιστούμε η αυριανή ημέρα να είναι καλύτερη και να βρεθούμε στην ράμπα του τερματισμού.»

ANTONIOU KonstantinosTSALMANTZAS Vassilis
«Καταφέραμε και γυρίσαμε πίσω. Στόχος μας ήταν να φέρουμε το αυτοκίνητο χωρίς κάποιο μηχανικό πρόβλημα για να συνεχίσουμε και στην αυριανή ημέρα. Κινηθήκαμε γρήγορα αλλά χωρίς υπερβολές.»

KOUGIAS VassilisFARAKLIOTIS Dimitrios
«Πολύ δύσκολη η σημερινή ημέρα με σκληρές ειδικές. Είχαμε και το θέμα με την εξάτμιση… Το ευτύχημα είναι ότι βρισκόμαστε εδώ και συνεχίζουμε τον αγώνα.»

PAPAGEORGIOU AndreasPAPAGEORGIOU Georgios
«Δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα. Οι Ειδικές θυμίζουν Ράλλυ Ακρόπολις από τα παλιά. Επιστρέψαμε, πάμε για να τερματίσουμε.»

TSELIKOS DimitriosKOULIS Thodoris
«Είχαμε ένα πρόβλημα στην τελευταία Ειδική, αλλά το θετικό είναι ότι είμαστε εδώ μιας και είχαμε ένα πρόβλημα στο ψαλίδι – αλλά όλα καλά για εμάς.»

KAFANTARIS EliasKENNOS Sotiris
«Το πρωινό ήταν πολύ άσχημο για εμάς. Το δεύτερο σκέλος όμως μας πήγε όπως το θέλαμε. Περάσαμε υπέροχα στις διαδρομές, το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό.»

ARMAARMAKI
«Εξαιρετική ημέρα για εμάς. Το διασκεδάσαμε, το αυτοκίνητο είναι παρά πολύ καλό, θα κινηθούμε με σύνεση αύριο.»

NOMIKOS MihalisKOURIS Georgios
«Δύσκολη ημέρα, μιας και οι Ειδικές Διαδρομές ήταν αρκετά σκληρές. Είμαστε εδώ, όποτε συνεχίζουμε κανονικά αύριο. Θα απολαύσουμε τις τέσσερις Ειδικές της τρίτης ημέρας του αγώνα.»

TZANAVARIS AntoniosPAPADAKIS Emmanouil
«Δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα. Κινηθήκαμε γρήγορα και είμαστε ευχαριστημένοι από την απόδοση μας. Τερματίσαμε και την δεύτερη ημέρα. Ο ίδιος στόχος μας θα είναι και αύριο.»

MANDANIS GeorgiosSTERGIOU Ploutarhos
«Κουραστική η σημερινή ημέρα για εμάς. Ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα, έχουμε πάει αρκετά καλά και διασκεδάσαμε στις Ειδικές Διαδρομές.»

Αποτελέσματα