Με μονάδες ισχύος της Χόντα θα «τρέχουν» από τη νέα σεζόν της Φόρμουλα Ένα τα μονοθέσια της Ρεντ Μπουλ, καθώς οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν ότι έφτασαν σε συμφωνία δύο ετών. Ύστερα από αρκετές εβδομάδες επίσημων συζητήσεων, η αυστριακή ομάδα και η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία συμφώνησαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για το 2019 και το 2020, καθώς από το 2021 αλλάζουν οι κανονισμοί για τις μονάδες ισχύος. «Εντυπωσιαστήκαμε από τη δέσμευση της Χόντα στη Φόρμουλα Ένα, από τα γρήγορα βήματα που έχουν κάνει τελευταία με την -«αδελφή» ομάδα μας- Τόρο Ρόσσο και από την εμβέλεια της φιλοδοξίας τους, η οποία ταιριάζει με τη δική μας» δήλωσε ο επικεφαλής της Ρεντ Μπουλ, Κρίστιαν Χόρνερ, και συμπλήρωσε: «Αυτή η πολυετής συμφωνία με τη Χόντα σηματοδοτεί την έναρξη μιας συναρπαστικής νέας φάσης στις προσπάθειες της Aston Martin Red Bull Racing να αγωνιστεί όχι απλά για νίκες σε γκραν πρι, αλλά γι’ αυτό που είναι πάντα ο στόχος μας, οι τίτλοι των πρωταθλητών».

Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που η ιαπωνική εταιρεία θα παρέχει μονάδες ισχύος σε περισσότερες από μια ομάδες μετά το 2015, όταν η Χόντα επέστρεψε στη Φόρμουλα Ένα για λογαριασμό της ΜακΛάρεν. Βάσει της σχετικής συμφωνίας, η Ρεντ Μπουλ και η Τόρο Ρόσσο, η οποία πανηγύρισε με τον Πιέρ Γκασλί την τέταρτη θέση στο φετινό γκραν πρι του Μπαχρέιν, θα χρησιμοποιούν μονάδες ισχύος με τις ίδιες προδιαγραφές.

«Το να έχουμε δύο ομάδες σημαίνει ότι μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε δύο φορές περισσότερα δεδομένα σε σχέση με το παρελθόν» δήλωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Honda Motor Co. Ltd, Τακαχίρο Χατσίγκο, και πρόσθεσε: «Πιστεύουμε ότι το να δουλέψουμε μαζί τόσο με την Toro Rosso όσο και με τη Red Bull Racing θα μας επιτρέψει να φτάσουμε πιο κοντά στο στόχο μας για νίκες σε αγώνες και πρωταθλήματα, χτίζοντας δύο δυνατές συνεργασίες».

Η απόφαση της Ρεντ Μπουλ να συνεργαστεί με τη Χόντα βάζει τέλος σε μια σχέση 12 ετών με τη Ρενό, η οποία έχει αποφέρει 57 νίκες, τέσσερα πρωταθλήματα οδηγών (το διάστημα 2010-13 με τον Σεμπάστιαν Φέτελ) και ισάριθμους τίτλους κατασκευαστών (2010-13). Οι άνθρωποι της αυστριακής ομάδας είχαν απογοητευτεί από τη συνεχή αποτυχία της Renault να τους παρέχει κινητήρες, με τους οποίους θα μπορούσαν να συναγωνιστούν τη Μερσεντές και τη Φερράρι. Έτσι, από το 2016 η Red Bull είχε αρχίσει να χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Ρενό με την επωνυμία TAG Heuer. Παράλληλα, η Ρεντ Μπουλ θα είναι η βασική προτεραιότητα της Χόντα, την ώρα που ήταν απλά ένας πελάτης για τη Ρενό. Στο μεταξύ, η Χόντα αναζητούσε μια δεύτερη ομάδα, στην… απεγνωσμένη προσπάθειά της να πετύχει στη Φόρμουλα Ένα, ύστερα από την καταστροφική συνεργασία της με τη ΜακΛάρεν, και στοχεύει στο να κλείσει την «ψαλίδα» με τη Mercedes και τη Ferrari, έχοντας να δουλέψει με δύο ομάδες που βρίσκονται κάτω από την ίδια «ομπρέλα» (της Ρεντ Μπουλ).

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ