Ο αγώνας του Moto GP στην πίστα του Le Mans αναμενόταν με μεγάλο ενδιαφέρον, ειδικά μετά την pole position του Johann Zarco και τις πολύ καλές επιδόσεις των Ducati. Ο Zarco δεν κατάφερε να πάρει την πολυπόθητη 1η νίκη μέσα στην πατρίδα του. Ξεκίνησε μέτρια, έχασε κάποιες τις οποίες ξανακέρδισε σχεδόν αμέσως αλλά πολύ σύντομα ήρθε η πτώση και η απογοήτευση. Αυτός που έκανε την καλύτερη εκκίνηση και τέθηκε επικεφαλής, ήταν ο Jorge Lorenzo. Αυτή τη φορά κατάφερε να προηγηθεί στον αγώνα για 9 γύρους (αντί 8 του προηγούμενου αγώνα) αλλά σύντομα άρχισε να χάνει θέσεις. Δείχνει να θέλει απλά να κερδίσει τις εντυπώσεις αφού από ένα σημείο του αγώνα και μετά δείχνει ανήμπορος να κρατήσει πίσω του τον οποιονδήποτε. Στο Le Mans ο Dovizioso επιτέθηκε άμεσα στον Lorenzo που συνήθως τον καθυστερεί αλλά ακριβώς μόλις τον πέρασε, έπεσε, ο Dovizioso. Είχε πέσει ήδη από τον 1ο γύρο και ο Iannone κι έτσι μειώθηκαν σημαντικά οι διεκδικητές της νίκης. Ο Marc Marquez ήταν ο μοναδικός αναβάτης που είχε επιλέξει σκληρό ελαστικό πίσω ενώ οι υπόλοιποι κινήθηκαν ανάμεσα σε μεσαίο και μαλακό. Ξέροντας πως θα έχει δύσκολους πρώτους γύρους ήταν υπομονετικός και ανταμείφθηκε από την επιλογή του. Δεν κατάφερε να πάρει μεγάλη διαφορά στον αγώνα αλλά η νίκη του σε συνδυασμό με τις πτώσεις των υπολοίπων του έδωσε μεγάλη διαφορά στη βαθμολογία.

Ο Danilo Petrucci σε μια πολύ κρίσιμη στιγμή της καριέρας του αφού αποτελεί σοβαρή υποψηφιότητα για τη 2η εργοστασιακή Ducati, έκανε εξαιρετικό και πήρε τη 2η θέση. Πίεσε όσο έπρεπε ώστε να μη ρισκάρει, λαμβάνοντας υπόψη πως ξεκίνησε 3ος, έστριψε 5ος και τελικά τερμάτισε 2ος και ήταν η καλύτερη Ducati. Στην προσπάθεια του αυτή πέρασε αρκετούς αναβάτες και ανάμεσα τους και τον Lorenzo του οποίου τη θέση θέλει να πάρει στη Ducati.

Ο Valentino Rossi επέστρεψε στο βάθρο, 2ος για φέτος μετά την πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Μπορεί να μην εντυπωσίασε στα ελεύθερα και ειδικά στα χρονομετρημένα, μπορεί να έπρεπε να απαντά συνέχεια σε ερωτήσεις γιατί ο Zarco είναι ταχύτερος, αλλά ήταν αυτός που έφερε τη Yamaha στην 3η θέση. Έδωσε κι αυτός τις μάχες του, ήταν ταχύτατος στη μέση του αγώνα αλλά η ζεστή άσφαλτος του Le Mans δε βόλεψε τη Yamaha ώστε να προσπαθήσει για κάτι καλύτερο.

Εξαιρετική ήταν η εμφάνιση του Jack Miller που έφερε τη 2η Ducati της Pramac στην 4η θέση. Ο Dani Pedrosa ακολούθησε στην 5η θέση έχοντας και αυτός επικρατήσει του Jorge Lorenzo στη μεταξύ τους μάχη. Ο Lorenzo υποχώρησε μέχρι την 6η τελικά θέση. Λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, η 6η θέση θα μπορούσε να είναι ικανοποιητική για τον Ισπανό αλλά όταν είσαι πρώτος για 8 και 9 γύρους και μετά πέφτεις ή υποχωρείς στην 6η έχοντας χάσει κάθε μάχη που έδωσες, μάλλον δε σε ικανοποιεί η 6η θέση. Επίσης δυσαρεστημένος είναι και ο Maverick Vinales που τερμάτισε 7ος. Όπως ο ίδιος δήλωσε, κατάφερε να ανέβει στην 7η θέση ρισκάροντας πτώση σε κάθε στροφή των τελευταίων γύρων για να τερματίσει τελικά σχεδόν 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rossi, με ίδια μοτοσυκλέτα.

Ο Cal Crutchlow που είχε άσχημη πτώση στα χρονομετρημένα του Σαββάτου, πήρε τελικά το ok από τους γιατρούς για να συμμετέχει παρότι πονούσε πολύ. Έδωσε μάχες και πήρε μια 8η θέση που σε άλλες συνθήκες δε θα τον ικανοποιούσε, αλλά μετά τις ώρες που πέρασε στο νοσοκομείο, μάλλον η θέση αυτή και ο τρόπος που την κατέκτησε, τον ικανοποιεί. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Aleix Espargaro (Aprilia) και ο Alex Rins (Suzuki). Η πρώτη KTM ήταν αυτή του Pol Espargaro στην 11η θέση ενώ 12ος τερμάτισε ο Syharin που ήταν ο πρώτος rookie.

Στο πρωτάθλημα ο Marquez έχει πλέον 95 βαθμούς και 36 βαθμούς διαφορά από τον 2ο Maverick Vinales. Ακολουθεί ένα βαθμό πίσω από τον Vinales ο Zarco και δύο βαθμούς πίσω ο Rossi που έχει δύο βαθμούς πίσω του τον Petrucci. Μέχρι στιγμής δηλαδή, μάχη διαφαίνεται για τη 2η θέση…

Επόμενος αγώνας, στις 3 Ιουνίου στο Mugello

Τα αποτελέσματα του αγώνα

Η βαθμολογία του πρωταθλήματος