Κατακτώντας και τις τέσσερις ειδικές του ασφάλτινου Ράλλυ Φθιώτιδος 2018, ο Γιώργος Αναπολιοτάκης διπλασίασε τις νίκες του στους ισάριθμους αγώνες του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου 2018, στον άκρως επιτυχημένο πρώτο από τους δύο αγώνες που διοργάνωσε το Σαββατοκύριακο 12-13 Μαΐου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (ΑΛΑΛ). Η εναλλαγή του καιρού από τη σφοδρή κακοκαιρία της Παρασκευής στη Σαββατιάτικη λιακάδα στα βουνά της Φθιώτιδας ταίριαξε στο Seat Ibiza Kit Car, όπως είπε ο Κρητικός οδηγός, και έτσι με το συνοδηγό του Αθανάσιο Τσιούκα αποδείχθηκαν ανίκητοι όλη την ημέρα στα 64,44 χιλιόμετρα των δύο περασμάτων από τις Ειδικές Διαδρομές της Καλοσκοπής και της Παύλιανης-Σκάμνου.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα μου, δούλεψε για να μας δώσει ένα αυτοκίνητο άψογο και για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα. Θέλω να τους ευχαριστήσω δύο φορές, και να είναι καλά τα παιδιά», είπε στον τερματισμό ο Γιώργος Αναπολιοτάκης. «Είπα χθες στον κόσμο να κάθεται σε σωστά και ασφαλή σημεία κι εμείς θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε στον αγώνα, και το πράξαμε. Ευελπιστώ να χάρηκαν τα περάσματα και αυτό που είδαν, και ραντεβού στον επόμενο αγώνα με το καλό.»

Στο πρωινό loop οι Αναπολιοτάκης-Τσιούκας κατάφεραν και οικοδόμησαν διαφορά για να είναι ασφαλείς για το ενδεχόμενο βροχής – όμως αυτή δεν ήρθε ποτέ. Στην πρώτη ειδική της ημέρας οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος πλησίασαν τον νικητή στα 14 δευτερόλεπτα, όμως στην αμέσως επόμενη το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer EvoX αντιμετώπισε ένα μηχανικό πρόβλημα που τους κόστισε σχεδόν δύο λεπτά στο πρώτο πέρασμα από την Παύλιανη – κι έτσι κάθε ελπίδα για μια θέση στο βάθρο.

Την ίδια ώρα, ο Παναγιώτης Καμπύλης και ο συνοδηγός του Μάριος Τσαούσογλου δυσκολεύτηκαν να βρουν ρυθμό στις πρωινές Ειδικές, έχοντας κάνει το Skoda Fabia S2000 μαλακό στις ρυθμίσεις του, αλλά μετά από τις βελτιωτικές αλλαγές στο μεσημβρινό service πήραν και τις δύο ειδικές του δεύτερου loop από τους Γιάννη Πλάγο και Αλκιβιάδη Ρέντη, οι οποίοι ξανά ήταν ταχύτατοι με το Honda Civic Type R της C3 – και φυσικά κέρδισαν την κατηγορία F2.

«Περάσαμε πολύ ωραία, είχε πολύ καλό καιρό και είχε και κόσμο στο βουνό. Ο κόσμος μας δίνει τη δύναμη να τρέξουμε, για να τους ευχαριστήσουμε και να το ευχαριστηθούμε κι εμείς και ο κόσμος έρχεται από τις συμμετοχές», δήλωσε ο Γιάννης Πλάγος. «Είχαμε όντως μια πολύ ωραία μάχη με τον Παναγιώτη Καμπύλη μέχρι και την τρίτη ειδική, αλλά όταν βγήκαμε από την Καλοσκοπή δε μπορούσαμε να μαζέψουμε κάτι. Κινηθήκαμε αξιοπρεπώς για να μπορέσουμε να τερματίσουμε. Τώρα θα προετοιμαστούμε για τον επόμενο αγώνα».

Τα δύο πληρώματα που ακολούθησαν τον Πλάγο στη γενική κατάταξη, οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Citroen DS3 R3 / C3/R3T) και Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης (Peugeot 306 S16 / C3/A7), ήταν και εκείνοι που έκλεισαν το βάθρο και της F2.

Πίσω από τους Γιώργο Γεροδήμο-Σωτήρη Γρηγορίου (Opel Astra H GTC / C2/A8) που έκλεισαν την πρώτη τριάδα, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το συνοδηγό του Frederic Miclotte ακολούθησαν λίγο συντηρητικό ρυθμό για να μάθουν το Skoda Fabia R5, ενώ με χρόνους τριάδας στις δύο μεσημεριανές ειδικές οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος μπήκαν στην πρώτη οκτάδα.

Στον τερματισμό της Λαμίας, ο Ιορδάνης Σερδερίδης είπε: «Το διασκεδάσαμε πολύ. Ήταν πολύ καλοί δρόμοι, πολύ καλές ειδικές. Φυσικά έχοντας κάνει μόνο δύο περάσματα [από τις ειδικές] ήταν πολύ δύσκολο για εμάς να συναγωνιστούμε τους πολύ καλούς Έλληνες οδηγούς, με ορισμένα πολύ καλά αυτοκίνητα επίσης. Αλλά εντάξει, τερματίσαμε καλά και στην τελευταία ειδική κάναμε έναν σχετικά εντάξει χρόνο, οπότε είμαι χαρούμενος και το χαρήκαμε πολύ». Και για τη συμμετοχή του στο χωμάτινο Ράλλυ Φθιώτιδος, συμπλήρωσε: «Για αύριο, το πιο σημαντικό για εμάς είναι να είναι καλός ο δρόμος ενόψει του Ακρόπολις, και να κάνουμε καλά την προετοιμασία μας».

Στην κατηγορία C5 νικητές αναδείχθηκαν οι (9οι γενικής) Γιάννης Νικολιδάκης-Μανώλης Πετούσης με το Peugeot 106 S16 / C5/A6, ενώ στη C6 επικράτησαν οι Γιάννης Κουτσοδήμος-Σπύρος Βλάγκας (Citroen Saxo VTS / C6/N2).

Συνολικά τερμάτισαν 15 πληρώματα στην πλατεία Ελευθερίας της Λαμίας, ενώ δεν έλειψαν και δύο έξοδοι-εγκαταλείψεις, και οι δύο στην πρώτη Παύλιανη: το Honda Civic Type R των Χαράλαμπου Μπότσαρη-Αθανάσιου Ντίτορα ανετράπη σε έξοδό τους από το δρόμο στο 14ο χιλιόμετρο, ενώ ένα χιλιόμετρο πιο μετά οι Ανδρέας Περάκης-Κωνσταντίνος Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206 XS / C4/E10) επίσης βγήκαν από το δρόμο – χωρίς σοβαρές συνέπειες και στις δύο περιπτώσεις.

Αποτελέσματα