Μία αγαστή συνεργασία ανάμεσα στην ΚΑΕ Ολυμπιακός και τον ΟΠΑΠ θα συνεχιστεί για -τουλάχιστον- δύο ακόμη σεζόν, όπως ανακοίνωσαν από κοινού οι δύο εταιρείες «κολοσσοί».

Οι πρωταθλητές Ελλάδας θα αγωνίζονται με «ΣΚΡΑΤΣ» στη φανέλα τους μέχρι το 2018 και ευχή της διοίκησης, του τεχνικού τιμ και των παικτών της ομάδας του Πειραιά ήταν να πανηγυρίσει ο Ολυμπιακός στο διάστημα αυτό ακόμη περισσότερους τίτλους με χορηγό τον ΟΠΑΠ, μετά από αυτούς της Euroleague το 2012 και το 2013, αλλά και τους εγχώριους. Ομιλητές στο πάνελ ήταν ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΑΠ Α.Ε., Ντέμιεν Κόουπ, ο γενικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Χρήστος Σταυρόπουλος, ο τεχνικός των «ερυθρόλευκων» Γιάννης Σφαιρόπουλος και ο αρχηγός των Πειραιωτών, Βασίλης Σπανούλης.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν επίσης ο υπαρχηγός του Ολυμπιακού, Γιώργος Πρίντεζης, οι Κώστας Παπανικολάου, Πάτρικ Γιανγκ, Βαγγέλης Μάντζαρης και Ντάνιελ Χάκετ, καθώς και ο υπεύθυνος μάρκετινγκ Νίκος Λεπενιώτης.

Ο Βρετανός διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Ντέμιεν Κόουπ, πήρε πρώτος το λόγο:

«Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε τον Ολυμπιακό. Όπως ξέρετε έχουμε μία μακρά συνεργασία. Ο “Θρύλος” γράφει ιστορία και πετυχαίνει μεγάλα πράγματα μέσα στο παρκέ. Υπάρχει εμπιστοσύνη και συνεργασία μεταξύ μας και απολαμβάνουμε όλες τις επιτυχίες του παρελθόντος από την ομάδα του Πειραιά. Ανανεώνουμε τη συνεργασία μας για δύο χρόνια, μέχρι το 2018 και συγκεκριμένα με την επωνυμία του πιο δημοφιλούς παιχνιδιού του ΟΠΑΠ, του «ΣΚΡΑΤΣ». Αδιαμφισβήτητα, οι επιτυχίες του Ολυμπιακού αποδεικνύουν ότι η ομάδα δουλεύει με οργάνωση για την προώθηση του αθλήματος. Ο ΟΠΑΠ εύχεται καλή επιτυχία στην προσπάθεια του Ολυμπιακού και μία επιτυχή συνεργασία στα επόμενα δύο χρόνια».

Ο γενικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Χρήστος Σταυρόπουλος, είπε από την πλευρά του:

«Εκ μέρους της ΚΑΕ Ολυμπιακός θα ήθελα να εκφράσω τη χαρά μας για την ανανέωση της συνεργασίας με τον ΟΠΑΠ. Για έκτη συνεχόμενη χρονιά θα πορευτούμε μαζί. Τα προηγούμενα 5 χρόνια κατακτήσαμε 3 πρωταθλήματα Ελλάδας και 2 τίτλους Euroleague. Το πρόγραμμα μάρκετινγκ του Ολυμπιακού που διαχειρίζεται και χορηγικό πρόγραμμα, βραβεύτηκε 4 φορές, ενώ κατέλαβε την πρώτη θέση το 2015 στην Ευρώπη. Ο ΟΠΑΠ και το «ΣΚΡΑΤΣ» δεν μας έχει δώσει μόνο «τύχη στη στιγμή», όπως είναι το logo του, αλλά και στήριξη. Μας οδήγησαν στην κορυφή, όπου στοχεύουμε να παραμείνουμε. Ο ΟΠΑΠ δεν είναι μόνο η κορυφαία εταιρεία με αθλητικό προσανατολισμό που συνεργάζεται με την κορυφαία ομάδα της Ευρώπης. Υλοποιεί προγράμματα για την απασχόληση, κάνει φιλανθρωπικό έργο και θέλουμε να τον ευχαριστήσουμε γιατί εξυπηρετεί και το κοινωνικό εταιρικό πρόγραμμα της ΚΑΕ Ολυμπιακός. Ο Ολυμπιακός είναι το πιο ισχυρό ευρωπαϊκό brand. Οφείλουμε πάντα να κάνουμε υπερήφανους τους φιλάθλους μας και να μεταφέρουμε τις αρχές και τις αξίες μας σε κάθε σημείο της Ευρώπης. Ευχαριστούμε θερμά τον ΟΠΑΠ που μας υποστηρίζει».

Ο τεχνικός του Ολυμπιακού, Γιάννης Σφαιρόπουλος, τόνισε από την πλευρά του:

«Είναι μια ιδιαίτερη τιμή για εμάς που συνεχίζεται αυτή η επιτυχημένη συνεργασία για έκτη συνεχόμενη χρονιά. Η διάρκεια δείχνει πόσο επιτυχημένη είναι η συνεργασία των δύο πλευρών. Η σωστή συνεργασία έρχεται με το χρόνο και την καλή δουλειά. Ο Ολυμπιακός δουλεύει σκληρά, παλεύει στο γήπεδο, μάχεται μέχρι το τέλος και δεν παραδίδεται ποτέ. Αυτή τη φιλοσοφία θέλουμε να την περάσουμε σε όλον τον κόσμο. Στη ζωή όπως και στον αθλητισμό πρέπει να παλεύουμε για κάθε στόχο μας, μέχρι το τέλος, χωρίς να λυγίζουμε από τις δυσκολίες. Ευχόμαστε η συνεργασία αυτή να συνεχιστεί με την ίδια επιτυχία, την ίδια προσπάθεια, να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά, μέσα στο γήπεδο, να είμαστε πάλι πρωταθλητές στην Ελλάδα, και να διεκδικήσουμε την πρόκριση στο φάιναλ φορ της Euroleague».

Τέλος, ο αρχηγός του Ολυμπιακού και μεγάλος πρωταγωνιστής της κατάκτησης του περυσινού πρωταθλήματος, Βασίλης Σπανούλης δήλωσε:

«Ευχαριστώ τον ΟΠΑΠ για τη συνεργασία μας. Ξέρουμε όλοι πόσο σημαντικό είναι να επενδύουν σε ομάδες οι μεγάλες αθλητικές εταιρίες. Η διαχρονική σχέση μας με τον ΟΠΑΠ δείχνει τον τρόπο, με τον οποίο λειτουργούν οι δύο πλευρές. Η αφοσίωση είναι αυτό που μας διακατέχει σαν ομάδες. Τους συνεργάτες μας τους θεωρούμε μέρος της προσπάθειάς μας, με στόχο να είμαστε στην κορυφή σε Ελλάδα και Ευρώπη».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ (Ασπασία Βελονάκη)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: EUROKINISSI/ACTIONIMAGES (Θανάσης Δημόπουλος)