Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο μεγάλος νικητής του Γκραν Πρι της Ισπανίας ύστερα από συναρπαστική μάχη με τον Σεμπάστιαν Φέτελ.

Η μονομαχία που έχρισε νικητή τον Βρετανό πιλότο της Mercedes κρίθηκε εν πολλοίς στην εμφάνιση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας που έδωσε την ευκαιρία στη γερμανική ομάδα να αλλάξει την τακτική της και να φέρει τον Χάμιλτον επικεφαλής του σχηματισμού στα 2/3 της διαδρομής και συγκεκριμένα στον 44ο γύρο. Ο Βρετανός πιλότος με την επιτυχία του αυτή έφτασε τις 55 νίκες.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ παρά την εκπληκτική εκκίνηση που πραγματοποίησε αλλά και τον πολύ γρήγορο ρυθμό που έδειξε ότι διαθέτει πίσω από το κόκπιτ της Ferrari, δεν κατόρθωσε να κατακτήσει την πολυπόθητη τρίτη νίκη της σεζόν, κυρίως λόγω της εμφάνισης του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας που ανακάτεψε την τράπουλα σε επίπεδο τακτικής.

Η ατυχία τόσο των Κίμι Ράικονεν και Μαξ Φερστάπεν που συγκρούστηκαν στην αρχή του αγώνα, όσο και η εγκατάλειψη από μηχανικό πρόβλημα του Βάλτερι Μπότας, έκαναν εύκολη την αποστολή για τη Red Bull του Ντάνιελ Ρικιάρντο, ο οποίος έφερε για πρώτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα το μονοθέσιό του σε θέση βάθρου.

Η τέταρτη και πέμπτη θέση για τους Σέρχιο Πέρες και Εστεμπάν Οκόν επιβράβευσαν την πολύ καλή προσπάθεια της Force India επί ισπανικού εδάφους αν και η διαφορά που χώρισε τη βρετανική ομάδα από τους πρώτους ήταν πολύ μεγάλη. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με Renault και οι Κάρλος Σάινθ με Toro Rosso, Πασκάλ Βερλάιν με Sauber, Ντανιίλ Κβίατ με Toro Rosso και Ρομάν Γκροζάν με Haas συμπλήρωσαν την βαθμολογούμενη δεκάδα.

Η μάχη τόσο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών όσο και στο αντίστοιχο των οδηγών έχει ανάψει για τα καλά με την Mercedes να οδηγεί στους κατασκευαστές έχοντας έξι βαθμούς διαφορά από τη Ferrari και τον Σεμπάστιαν Φέτελ να προηγείται επίσης με έξι βαθμούς του Λιούις Χάμιλτον που ακολουθεί.

Το επόμενο ραντεβού των 20 μονομάχων της Φόρμουλα 1 είναι προγραμματισμένο για τις 28 Μαίου οπότε και θα διεξαχθεί το περίφημο Γκραν Πρι του Μονακό στους δρόμους του πριγκηπάτου.