Σε ένα επεισοδιακό μεξικανικό Γκραν Πρι στο οποίο κυριάρχησε από την αρχή μέχρι το τέλος και κέρδισε με άνεση ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull, ο Λιούις Χάμιλτον στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής για 4η φορά στην καριέρα του.

Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes και ο μεγαλύτερος αντίπαλός του στη μάχη του τίτλου, Σεμπάστιαν Φέτελ, είχαν επαφή μεταξύ τους στη δεύτερη στροφή μετά την εκκίνηση, γεγονός που έριξε και τους δύο οδηγούς στις τελευταίες θέσεις του αγώνα. Ο Φέτελ αναγκάστηκε να μπει στα πιτ στο τέλος του 1ου γύρου για να αλλάξει το ρύγχος της Ferrari, ενώ λίγα δευτερόλεπτα αργότερα τον ακολούθησε ο Χάμιλτον για να αλλάξει το κλαταρισμένο ελαστικό της Mercedes. Μέχρι τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών που έκανε, με αφορμή την εμφάνιση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας λόγω της εγκατάλειψης του Μπρέντον Χάρτλεϊ, ο Χάμιλτον πάλευε να φέρει σε λειτουργία το μονοθέσιό του, την ώρα που ο Φέτελ πραγματοποιούσε επέλαση προκειμένου να αναρριχηθεί στις πρώτες θέσεις. Ο Γερμανός της Scuderia κατάφερε τελικά να φτάσει μέχρι την 4η θέση, με τον Χάμιλτον να ολοκληρώνει την προσπάθειά του στην 9η και να κατακτά τους απαραίτητους βαθμούς που του εξασφάλισαν μαθηματικά το 4ο Παγκόσμιο Στέμμα. Κατ’αυτόν τον τρόπο, ο Βρετανός κατάφερε να μπει σε ένα περιορισμένο «κλαμπ» οδηγών που περιλαμβάνει τους Μίχαελ Σουμάχερ, Χουάν Μανουέλ Φάτζιο, Αλέν Προστ και Σεμπάστιαν Φέτελ.

Το πόντιουμ των νικητών συμπλήρωσε ο έτερος πιλότος της Mercedes Βάλτερι Μπότας και ο ομόλογός του στη Ferrari, Κίμι Ράικονεν, στους πιο ήσυχους αγώνες που έχουν δώσει ίσως στην καριέρα τους. Ο Φινλανδός της Mercedes απείχε σχεδόν 20 δευτερόλεπτα από τον Φερστάπεν και ο Ράικονεν σχεδόν 34 από τον Μπότας.

Επόμενο ραντεβού των 20 μονομάχων της Φόρμουλα 1, σε 14 μέρες, για το Γκραν Πρι της Βραζιλίας.