Ο Λιούις Χάμιλτον επιβεβαίωσε τα προγνωστικά που τον ήθελαν να κατακτά τη νίκη στην περίφημη πίστα του Σπα, αλλά αυτή η επικράτησή ήταν πιο δύσκολη απ΄όσο αναμενόταν λόγω της πίεσης που δέχθηκε στους τελευταίους γύρους του αγώνα, από το μεγάλο του αντίπαλο στο φετινό Πρωτάθλημα Σεμπάστιαν Φέτελ.

Οι δύο πιλότοι έδειξαν από την αρχή ότι βρίσκονται σε δικό τους αγώνα με τον Χάμιλτον να οδηγεί το Γκραν Πρι και τον Γερμανό τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή να τον ακολουθεί κατά πόδας. Όλα έδειχναν ότι ο Βρετανός θα πάρει μια άνετη νίκη μέχρι τη στιγμή που οι δύο Force India των Σέρχιο Πέρες και Εστεμπάν Οκόν ακούμπησαν, με την πίστα να γεμίζει συντρίμμια και το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του.

Αμέσως, πολλοί οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία και μπήκαν στα πιτ για να αλλάξουν ελαστικά. Ο Χάμιλτον προτίμησε την πιο σκληρή από τις γόμες που είχε στην διάθεσή του, ενώ ο Φέτελ την πιο μαλακή. Όλα προμήνυαν σπουδαία μάχη αλλά ο Βρετανός οδηγώντας στο όριο και χωρίς λάθος κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, μειώνοντας τη διαφορά που τον χωρίζει από την πρώτη θέση στους επτά βαθμούς, οχτώ αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος.

Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας ευνόησε τον Ντάνιελ Ρικιάρντο της Red Bull ο οποίος όντας ο μοναδικός εκπρόσωπος της ομάδας του μετά την εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν, κατάφερε να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας εκτός νυμφώνος τους δύο Φινλανδούς Κίμι Ράικονεν και Βάλτερι Μπότας. Ο πιλότος της Ferrari ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στην 4η θέση, με τον Μπότας να είναι ο μεγάλος χαμένος της εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας, ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην 5η θέση.

Οι Χούλκενμπεργκ, Γκροζάν, Μάσα, Οκόν και Σάινθ έκλεισαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Το επόμενο ραντεβού των 20 μονομάχων της Φόρμουλα 1 είναι προγραμματισμένο για την επόμενη βδομάδα οπότε και θα διεξαχθεί ο 13ος αγώνας της σεζόν, το Ιταλικό Γκραν Πρι στο ναό της ταχύτητας, τη Μόντσα.