Ο Nasser Al Attiyah μετά τη νίκη του την 1η μέρα και τα προβλήματα που αντιμετώπισε τη 2η μέρα χάνοντας την πρωτοπορία, εξαπέλυσε επίθεση στην 3η μέρα του αγώνα. Μετά το πρώτο σημείο ενδιάμεσης χρονομέτρησης πέρασε στην κορυφή στην οποία έμεινε μέχρι και τον τερματισμό. Τερματίζοντας πρώτος με διαφορά 4 λεπτών από τον δεύτερο, κατάφερε και ανέβηκε στην 3η θέση της γενικής κατάταξης, σχεδόν 7,5 λεπτά πίσω από την κορυφή.

Ο πρωτοπόρος της γενικής, Stepahne Peterhansel ήταν δεύτερος στην ειδική «οδηγώντας» το τρενάκι των τεσσάρων Peugeot αφού ακολούθησαν οι Sainz, Despres και Loeb που έχασε και την 3η μέρα σημαντικό χρόνο. Πάντως ο Peterhansel δήλωσε πως οδήγησε μετρημένα και δεν επιτέθηκε. Στην 6η και 7η θέση βρέθηκαν δύο Toyota, αυτά των De Villiers και Ten Brinke αντίστοιχα.

Ο Mikko Hirvonen ήταν ο πρώτος από τα μεγάλα ονόματα που αντιμετώπισε προβλήματα, την πρώτη μέρα κιόλας και ο τελευταίος από τα Mini που ήταν θεωρητικά μέσα στη μάχη. Όμως, στη μέση της ειδικής σταμάτησε για να πραγματοποιήσει κάποιες επισκευές στο Mini του χάνοντας 1,5 ώρα και κάθε ελπίδα για διάκριση. Επίσης άτυχος ο Nani Roma που είχε ατύχημα στο τελευταίο χιλιόμετρο της ειδικής. Σοκαρισμένος, κατάφερε να τερματίσει, 26 λεπτά πίσω από τον Al Attiyah. Στη γενική κατάταξη προηγείται ο Peterhansel. Δεύτερος, με διαφορά 3 λεπτών και 11 δευτερολέπτων ο Cyril Despres, τρίτος ο Al Attiyah (+7:43), τέταρτος ο Sebastien Loeb (+10:11) και πέμπτος ο Giniel de Villiers (+11:23).

Στις μοτοσυκλέτες ο Joan Barreda μπήκε στην ειδική ως πρωτοπόρος της γενικής. Όμως ένας λάθος στην πλοήγηση τον οδήγησε να χάσει ένα ενδιάμεσο σημείο χρονομέτρησης και να επιστρέψει έπειτα από 15 χιλιόμετρα. Τερμάτισε στην 30η θέση της ειδικής χάνοντας σχεδόν 28 λεπτά σε σχέση με τον νικητή. Ο Sam Sunderland μετά τα προβλήματα της 2ης μέρας, επέστρεψε στην κορυφή. Κέρδισε την ειδική με διαφορά 3 λεπτών από τον Kevin Benavides και 3,5 λεπτών από τον Toby Price. Έτσι, προηγείται στη γενική κατάταξη με διαφορά 4 λεπτών και 38 δευτερολέπτων από τον Kevin Benavides. Στην 3η θέση είναι ο Pablo Quintanilla, στα 5 λεπτά πίσω από τον Sunderland. Έχουμε λοιπόν μια KTM στην 1η θέση, μία Honda στη 2η και μία Husqvarna στην 3η.

Η 4η μέρα του αγώνα είναι ουσιαστικά ένας κύκλος με εκκίνηση και τερματισμό στο San Juan de Marcona, το μέρος στο οποίο τερμάτισε η 3η ειδική. Τα πρώτα 114 χιλιόμετρα είναι απλή διαδρομή και ακολουθούν 330 χιλιόμετρα ειδικής διαδρομής. Είναι μία από τις μεγαλύτερες ειδικές στην ιστορία του αγώνα που διεξάγονται στην άμμο. Συνολικά 100 χιλιόμετρα σε αμμόλοφους όλων των μεγεθών.