Η σύγκρουση ΡόσμπεργκΧάμιλτον ήταν ίσως το πιο καθοριστικό σημείο του ισπανικού Grand Prix. Η «κοκορομαχία» των δύο οδηγών κατέληξε στην αμμοπαγίδα δίνοντας έτσι στον Μαξ Φερστάππεν την ευκαιρία να διεκδικήσει την πρώτη νίκη της καριέρας του.

Ωστόσο, όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Mercedes, οι δύο πιλότοι συγκρούστηκαν επειδή ο Ρόσμπεργκ είχε επιλέξει λάθος χαρτογράφηση στο μονοθέσιό του.

Στο τιμόνι του μονοθεσίου υπάρχουν οι ακριβείς οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσει ο οδηγός προκειμένου να «φορτώσει» τις σωστές ρυθμίσεις αναλόγως την περίσταση (γύρος σχηματισμού, αγώνας, δοκιμαστικά).

Το πιο κρίσιμο βήμα στη συγκεκριμένη διαδικασία είναι το προτελευταίο. Εκείνη τη στιγμή ο οδηγός ρυθμίζει την ανάφλεξη και τον ψεκασμό, καθώς και πόση ηλεκτρική ενέργεια θα χρησιμοποιείται.

Απ’ ότι φαίνεται ο Ρόσμπεργκ δεν ρύθμισε σωστά (ή και καθόλου) το τελευταίο, με αποτέλεσμα λίγα δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση, η μονάδα ισχύος του να στερείται των 160 επιπλέον ίππων που του χαρίζει o ηλεκτροκινητήρας MGU-K.

Πηγή: Motorsport.com

Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ