Στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου οι ελεύθερες και χρονομετρημένες δοκιμές για τον 32ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων 2018. Η πίστα ήταν βρεγμένη νωρίς το πρωί αλλά σιγά σιγά στέγνωσε κι έτσι οι οδηγοί κατάφεραν να κάνουν πολύ καλούς χρόνους στις χρονομετρημένες δοκιμές. Ήταν δεδομένο ότι θα βλέπαμε εντυπωσιακούς χρόνους από τα θηρία της Formula Saloon. Πράγματι, ο Σ. Φάις με τη Lamborghini Huracan ST σταμάτησε το χρονόμετρο στα 58.778, ένα νούμερο που συγκαταλέγεται στα χαμηλότερα που έχουν καταγραφεί ποτέ επίσημα από αυτοκίνητο στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Κάτω από το λεπτό κινήθηκε όμως και ο Π. Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0 Turbo), με καλύτερο χρόνο 59.919, που τον φέρνει στη 2η θέση της εκκίνησης. Ακολούθησε ο «Ilio» με τη Ferrari 458 Challenge και 1:01.299, ενώ δίπλα του θα ξεκινήσει ο Κ. Κόρακας (Mitsubishi Lancer Evo IX), έχοντας πετύχει 1:04.221.

Στην ομάδα Ν συμμετείχαν 7 οδηγοί, όλοι με αυτοκίνητα της κλάσης Ν2, δηλαδή Peugeot 106 και Citroen Saxo. Η κόντρα των Μ. Αναστασόπουλου και Α. Μπαρκονίκου που είχε ξεκινήσει από τα ελεύθερα συνεχίστηκε, με τελικό νικητή το δεύτερο και ακόμα μικρότερη διαφορά μεταξύ τους, με ταχύτερο γύρο 1:12.296 και 1:12.265, αντίστοιχα. Πίσω τους θα ξεκινήσει ο Ρ. Καίσαρ, ο οποίος δε μπόρεσε να επαναλάβει στις χρονομετρημένες δοκιμές την καλή επίδοση που είχε σημειώσει στις ελεύθερες, γράφοντας τελικά 1:13.017. Πιο πίσω, λίγο πάνω από το «14» βρέθηκαν οι Α. Ντόφης, Φ. Τρακάκης και Δ. Λυκομήτρος, ενώ ακολουθεί ο Γ. Φουρτούνης.

Στην Ομάδα Α, οι πρώτες θέσεις είναι οικογενειακή υπόθεση. Ο πατέρας Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth Α8) βρέθηκε εμπρός από τον υιό Παναγιώτη (Mitsubishi lancer Evo IX Α8), με μια ανάσα να χωρίζει τους ταχύτερους γύρους τους: 1:065.885 έναντι 1:06.096. Πίσω τους, τη δική τους κόντρα είχαν οι δύο συμμετοχές της Α7, με τον Β. Σταγιά με Citroen Saxo να επικρατεί απέναντι στον Β. Παπαφιλίππου με Rover MG ZR 105, με χρόνους 1:10.317 και 1:10.666, αντίστοιχα. Ακολούθησαν τέσσερις συμμετέχοντες της κλάσης Α6, όλοι με Peugeot 106. Ο Λ. Λεοντόπουλος ήταν ο ταχύτερος της μέρας, σημειώνοντας ένα εντυπωσιακό 1:10.732, που τον έφερε εμπρός από τον Ε. Συλλιγαρδάκη (1:11.237), Κ. Κυριλλίδη (1:11.431) και Γ. Παπαδόπουλο (1:13.256). Την Κυριακή, τα αυτοκίνητα της Ομάδας Ν θα αγωνιστούν μαζί με εκείνα της Ομάδας Α, στις 11:25.

Στα Ιστορικά, ο Γ. Γαβριηλίδης με Ford Escort MkI RS16000 ήταν ο μόνος οδηγός που έσπασε το «10», κατακτώντας την 1η θέση, με χρόνο 1:09.916. Δίπλα του θα βρεθεί ο Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett GTE) που σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:11.158. Από τη 2η σειρά του grid θα ξεκινήσει ο Ι. Κάτσικας (Ford Escort MkII RS2000, 1:11.158) και ο Κ. Τσιπλαντώνης (FIAT 124 Sport Coupe, 1:11.324). Άλλοι 4 οδηγοί θα βρεθούν στην εκκίνηση της κατηγορίας με τα πιο όμορφα αυτοκίνητα του αγώνα.

Στην ομάδα Ε ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Ν. Καραθανάσης (Opel Astra GSi Ε11) κινήθηκε σε γρήγορο ρυθμό στις χρονομετρημένες δοκιμές, με το χρόνο του να πέφτει ως το 1:07.367. Δεν ήταν αρκετός όμως για να αντέξει την επίθεση του Ν. Πλέσσα (Ford Sierra RS Cosworth E12), που έγραψε ένα εντυπωσιακό 1:06.747 και θα ξεκινήσει αύριο από την 1η θέση της εκκίνησης. Στη σειρά των αυτοκινήτων της Ε11 που ακολουθούν, το χορό σέρνει ο Ι. Λούκος (VW Golf E11), με χρόνο 1:08.042, με τον Η. Τσαγγαρά να βρίσκεται αρκετά κοντά του (1:08.887).

Σε περίπτωση που κάποιος δεν ήξερε ήδη ότι το Ενιαίο με τα Skoda Fabia 1.2 TSI είναι μακράν η πιο ανταγωνιστική κατηγορία, οι οδηγοί του φρόντισαν να το επιβεβαιώσουν με τον καλύτερο τρόπο, αφού 5 από αυτούς βρέθηκαν στο ίδιο δέκατο (!) στις χρονομετρημένες δοκιμές. Έτσι, ανάμεσα στον 1ο Σ. Καμιτσάκη (1:14.648) και τον 5ο Σ. Κυρλαγκίτση (1:14.707) βρέθηκαν κατά σειρά οι Φ. Καλέσης, Σ. Γαλεράκης και Ι. Χαραλαμπόπουλος. Ελάχιστα πίσω τους βρέθηκε ο Μ. Δουλτσινός (1:14.940), ακολουθούμενος από τους Ε. Κουκέα (1:15.066), Μ. Κύρκο (1:15.114) και «Le Man» (1:15.216). Συνολικά 13 οδηγοί του ΣΟΑΑ Ενιαίου πήραν κατάταξη, και ανυπομονούμε για τα «τρενάκια» που θα σχηματιστούν μεταξύ τους στον αγώνα και τις μάχες που θα δοθούν για κάθε θέση.

Πραγματοποιήθηκε επίσης και το πρώτο σκέλος του HTCC. Στα δυνατότερα και πιο βελτιωμένα αυτοκίνητα του HTTC, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Δ. Γαζέτας (Subaru Impreza WRX STi κλάσης Α) ήταν δεδομένο ότι θα πρωταγωνιστήσει και πάλι, αυτή τη φορά όμως είχε έντονο συναγωνισμό με τον Μ. Γεωργιάδη (Toyota MR-2 κλάσης Δ). Οι δύο οδηγοί είχαν παραπλήσια γυρολόγια, όμως ο πρωτοεμφανιζόμενος Γεωργιάδης δε βρήκε ρυθμό από τον πρώτο γύρο, με την τελική διαφορά μεταξύ τους να φτάνει το 1,4″ στο σύνολο των πέντε γύρων. Πιο συγκεκριμένα, ο Γαζετάς χρειάστηκε 5:36.543 με ταχύτερο γύρο 1:06.347, ενώ ο Γεωργιάδης 5:37.975 με ταχύτερο 1:06.745. Στην 3η θέση της κατηγορίας Extreme βρέθηκε ο Κ. Οικονομόπουλος με Honda Civic Type R (Κλάσης Δ) και χρόνο 5:43.899, μετά την ποινή 5″ που δέχτηκε από τους αγωνοδίκες λόγω εξόδου. Πιο πίσω, τη δική του μάχη είχε ο Χ. Βαλεράς με Renault Clio και χρόνο 5:48.025 με τον Σ. Μπήτρο με Honda S2000 και χρόνο 5:50.817. Στην 6η θέση της γενική αλλά την 1η για την κλάση Γ βρέθηκε ο Κ. Κλωνάρης με Toyota Starlet και συνολικό χρόνο 6:06.410.

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα