Το αθλητικό σωματείο Άρης διοργάνωσε κάτω από δύσκολες συνθήκες, τον 1ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης. Ήταν ένας αγώνας γιορτή αφού φέτος συμπληρώθηκαν 30 χρόνια από τον 1ο αγώνα ταχύτητας μοτοσυκλετών στην Τρίπολη και οι διοργανωτές, στη διάρκεια των απονομών, τίμησαν αγωνιζόμενους με μεγάλη πορεία και προσφορά στο χώρο των αγώνων, που συμμετείχαν στον 1ο αγώνα της Τρίπολης και θύμισαν την ιστορία των αγώνων στους παρευρισκόμενους. Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε οργανωμένη προπόνηση και όσοι συμμετείχαν είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τις μοτοσυκλέτες τους σε στεγνές συνθήκες. Αυτό αποδείχθηκε πολύ κρίσιμο καθώς σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών του Σαββάτου, έβρεχε. Την Κυριακή ο καιρός ήταν άστατος, με δυνατούς ανέμους, αλλά τελικά δε δημιουργήθηκαν προβλήματα. Το αγωνιστικό πρόγραμμα ξεκίνησε με την κατηγορία των νέων. Εκεί, είχαμε τη συμμετοχή και τελικά τη νίκη του μικρότερου σε ηλικία αναβάτη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, του Γιάννη Περιστερά.

Ο Περιστεράς, διαθέτει εμπειρία από αγώνες του εξωτερικού και από «εισαγωγικούς» στην Ελλάδα. Ήταν όμως ο πρώτος του αγώνας σε Πανελλήνιο επίπεδο. Αναδείχθηκε νικητής, με σημαντική μάλιστα διαφορά από τον 2ο, πρωταθλητή του 2018, Χρήστο Παπανικολάου. Ο Παπανικολάου δε βρήκε απάντηση στην ταχύτητα και τη σταθερότητα του Περιστερά κι έτσι από τη μέση του αγώνα και μετά απλά προσπάθησε να κρατήσει πίσω του τον Θωμά Σκούρτα, κάτι που κατάφερε. Ο Σκούρτας συμπλήρωσε το βάθρο σε έναν αγώνα που είχε ιδιαίτερη σημασία για τον ίδιο αφού ο πατέρας του, Σάκης Σκούρτας, είχε τρέξει στον 1ο αγώνα της Τρίπολης, 30 χρόνια πριν και είχε κάνει τον ταχύτερο γύρο. Αξίζει να τονίσουμε πως ο Περιστεράς δεν είναι ακόμα 14 ετών!

Η κατηγορία Racing SS300 είχε σε αυτόν τον αγώνα 17 συμμετοχές! Ο Λέανδρος Ντότσικας πήρε μια εύκολη νίκη. Στη 2η τερμάτισε ο Κίτσος και την τριάδα συμπλήρωσε ο Παπανικολάου. Άτυχος ο Ανδρέας Λεφέβρ που ενώ αρχικά υποχώρησε μέχρι τη 12η θέση, στη συνέχεια οδήγησε γρήγορα και ανέβηκε 2ος. Όμως, περίπου στη μέση του αγώνα εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη. Στην κατάταξη της SS30 ο Γερακιανάκης ήταν ο νικητής με τον Περιστερά να κάνει μία ακόμα πολύ καλή εμφάνιση τερματίζοντας 55 χιλιοστά πίσω από τον νικητή και τον Μπαξίζογλου να συμπληρώνει αυτήν τη φορά το βάθρο.
Στην κατηγορία Open ο συναγωνισμός κράτησε μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Νικητής αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Παπαγεωργίου με Aprilia αφήνοντας μόλις 372 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω του τον Αγγελακόπουλο με Honda και την τριάδα συμπλήρωσε ο Χριστάκης με Yamaha.

Ο Δημήτρης Καρακώστας ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος της κατηγορίας Supersport. Έχοντας την pole position, ξεκίνησε πολύ δυνατά και απομακρύνθηκε από τον 12ο κιόλας γύρο. Πίσω του, οι Παπαγεωργίου και Τριντής έδιναν τη δική τους μάχη για τη 2η θέση η οποία έληξε υπέρ του Παπαγεωργίου. Αφού άλλαξαν μερικές φορές θέσεις, ο Τριντής, θεωρώντας πως είχε μπει στον τελευταίο γύρο, προσπάθησε να πιέσει τον Παπαγεωργίου στα φρένα για την Κ1 και οδηγήθηκε σε πτώση. Πιο πίσω ο Ευθυμίου είχε κερδίσει οριακά τη μάχη από τον Τζωρτζόπουλο για την 3η θέση κι έτσι ήταν ο Ευθυμίου που συμπλήρωσε το βάθρο. Κατά τη διάρκεια της απονομής της κατηγορίας, τιμήθηκε ο Γιάννης Τζωρτζόπουλος, ο μοναδικός αναβάτης που είχε τρέξει στον 1ο αγώνα της Τρίπολης και συνεχίζει να τρέχει έχοντας συμμετοχή σε 33 πρωταθλήματα τα τελευταία 30 χρόνια (έχοντας συμμετοχή ταυτόχρονα σε δύο πρωταθλήματα κάποιες χρονιές).

Η μεγάλη κατηγορία, Superbikes είχε μόλις 8 συμμετοχές αλλά είχε θέαμα και απρόβλεπτα. Ήταν η τελευταία κατηγορία στο πρόγραμμα και η μοναδική που επηρεάστηκε τελικά από τον καιρό. Ο αγώνας ξεκίνησε σε στεγνές συνθήκες αλλά στη μέση περίπου άρχισε να βρέχει. Ο αγώνας διακόπηκε αλλά μέχρι να ξεκινήσει και πάλι η πίστα στέγνωσε κι έτσι οι αναβάτες συνέχισαν με ελαστικά slick. Ο Καναδός Edhie στην 1η από τις δύο συμμετοχές του επί Ελληνικού εδάφους, είχε κατακτήσει την pole position. Ο Bodhie συμμετέχει σε διάφορες μορφές και κατηγορίες αγώνων σε πίστα, χώμα αλλά και πάγο. Συμμετέχει επίσης σε διάφορες χώρες και η Ελλάδα αποτελεί σταθμό για δύο αγώνες, τον πρώτο αγώνα στην Τρίπολη και τον επόμενο, στις Σέρρες. Τέθηκε από την αρχή επικεφαλής και μάλιστα σύντομα μείωσε το ρυθμό του αφού είχε εξασφαλίσει διαφορά από τον Σάκη Συνιώρη που ήταν 2ος. Στη 2η εκκίνηση, μετά τη διακοπή, ο Μπεγνής έφυγε πολύ δυνατά και τέθηκε επικεφαλής. Ο Bodhie βρέθηκε σύντομα 2ος ενώ ο Συνιώρης δέχθηκε ποινή stop & go για εσφαλμένη εκκίνηση. Προκάλεσε αίσθηση ο τρόπος και η ταχύτητα με την οποία ξαναμπήκε στην πίστα, αλλά οι αγωνοδίκες δεν του επέβαλλαν νέα ποινή. Τελικά, ο Μπεγνής είδε πρώτος την καρό σημαία όμως η διαφορά που είχε εξασφαλίσει ο Bodhie στο 1ος σκέλος του αγώνα του έδωσε τη νίκη. Ο Μπεγνής τερμάτισε δεύτερος και ο Συνιώρης τρίτος.

Οι αναβάτες δεν άνοιξαν τις σαμπάνιες τους στο βάθριο, στη μνήμη του Δημήτρη Σιφναίου, που έφυγε από τη ζωή στις αρχές του χρόνου.

Όλα τα αποτελέσματα εδώ