Με ανοιξιάτικες καιρικές συνθήκες πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 2 Μαρτίου οι χρονομετρημένες δοκιμές για τον 1ο αγώνα ταχύτητα αυτοκινήτων του 2019, στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Με πολλές και δυνατές συμμετοχές το πρωτάθλημα ταχύτητας δείχνει να διανύει μια πολύ καλή περίοδο. Φυσικά το θέαμα και το ενδιαφέρον κορυφώνεται στην κατηγορία Saloon με τη συμμετοχή 4 supercars αφού συμμετέχουν 2 Lamborghini Huracan, 1 Ferrari 458 Challenge και 1 Porsche 911 GT3 Cup.

Formula Saloon
Ο Samino, στον 2ο αγώνα του με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, επικράτησε στα 2 σκέλη των ελεύθερων δοκιμών αλλά και στα χρονομετρημένα, κάνοντας το εκπληκτικό 57.512. Ο Σολδάτος οδηγώντας για πρώτη φορά τη Lamborghini Huracan ξεκίνησε κατεβαίνοντας από το λεπτό στο 1ο σκέλος, στο 2ο ήτα πιο αργός, όπως όλοι οι συμμετέχοντες και στα χρονομετρημένα, κάνοντας κάποιες διαφορετικές ρυθμίσεις κατάφερε να σταματήσει το χρονόμετρο στο 57.890. Αναμένεται δυνατή μάχη ανάμεσα στους δύο αυτούς οδηγούς. Ο Ηλιόπουλος με τη Ferrari ήταν σταθερός σε χρόνους και σε θέση αφού ήταν πάντα 3ος. Σημαντική βελτίωση είχε ο Korny που από το 1.03 κατέβηκε στο 1.00 πλησιάζοντας τον Ηλιόπουλος. Ο Εδίρνελης έφερε το Honda Civic στην 5η θέση.

Ομάδες Ν & Α
Στην πολύ ανταγωνιστική Α7, όπως είχε συμβεί και στις ελεύθερες δοκιμές το πρωί, επικράτησε ο Λ. Λεοντόπουλος με το Honda Civic Type R. Πολύ κοντά στο 1:09.263 που σημείωσε όμως είναι και το 1:09.410 του Β. Στάγια, με Citroen Saxo VTS. Ο Α. Τζαβάρας (Opel Astra F GSi) βελτίωσε την επίδοσή του, χωρίς όμως να πλησιάσει τους δύο προηγούμενους, με χρόνο 1:10.589. Δίπλα του, στην 6η θέση της εκκίνησης, θα βρεθεί ο Γ. Παπαδόπουλος (Peugeot 206 XS A6, 1:11.408).

Στην πολύ ανταγωνιστική κλάση Ν2, τα αποτελέσματα των χρονομετρημένων ήταν όσο κοντινά περιμέναμε. Ο Ρ. Καίσαρ παρέμεινε ταχύτερος της ημέρας, με χρόνο 1:12.293. Πίσω του όμως, με διαφορά χρόνου μικρότερη από 5 δέκατα, βρίσκονται άλλοι 5 οδηγοί: Α. Μπαρκονίκος, Χ. Γιαννούλης, Μ. Αναστασόπουλος, Κ. Ντέκας και Χ. Μίλης. (ο Ντέκας με αυτοκίνητο κλάσης Α6). Ο Π. Ευθυμίου με Ford Escort RS Cosworth, το μοναδικό αυτοκίνητο της κλάσης Α8, δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του, σημειώνοντας ένα εντυπωσιακό 1:04.558. Δίπλα του στη γραμμή της εκκίνησης θα βρεθεί ο Κ. Κάκος, με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX N4, που έγραψε 1:07.185.

Ο κοινός αγώνας των Ομάδων Ν και Α είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσει στις 11:25 το πρωί της Κυριακής.

Ομάδα Ε
Τα μηχανικά προβλήματα κάποιων αυτοκινήτων και η ακινητοποίησή τους εντός πίστας, οδήγησαν σε δύο διακοπές των χρονομετρημένων δοκιμών της Ομάδας Ε. Η άμεση επέμβαση της οργάνωσης όμως είχε ως αποτέλεσμα να ολοκληρωθεί η διαδικασία χωρίς σημαντική καθυστέρηση. Για την pole position είχαμε μάχη μεταξύ του Ν. Πλέσσα με Ford Sierra RS Cosworth και του Η. Τσαγγαρά με Opel Astra F GSi. Τελικός νικητής ήταν ο Πλέσσας, με χρόνο 1:06.784, δηλαδή 2 εκατοστά μπροστά από το 1:06.806 του Τσαγγαρά. Πολύ κοντινή, και συγκεκριμένα μικρότερη από 3 δέκατα, ήταν η διαφορά μεταξύ των επόμενων τεσσάρων οδηγών. Ο Κ. Καρμανιόλας με Ford Sierra RS Cosworth δεν επανέλαβε την πρωινή του επίδοση, μένοντας στο 1:07.514.

Η έκπληξη της ημέρας ήταν ο Γ. Μαραβέλιας με BMW 318iS, το πρωί είχε μείνει πάνω από το «12», στα χρονομετρημένα όμως έφτασε το 1:07.695. Πίσω τους θα βρεθεί ο Γ. Κουρνιάτης (Ford Escort RS2000), με χρόνο 1:07.793, αλλά και ο Ι. Λούκος (Citroen Saxo VTS) με χρόνο 1:07.940. Την Κυριακή, ο αγώνας της Ομάδας Ε έχει προγραμματιστεί για τις 12:15.

Ιστορικά
Η κόντρα που είχε ξεκινήσει στα ελεύθερα δοκιμαστικά μεταξύ Μ. Σταφυλοπάτη (Ford Sierra RS Cosworth) και Γ. Γαβριηλίδη (Ford Escort RS1600) έληξε στα χρονομετρημένα με τελικό νικητή τον πρώτο. Ο οδηγός του Sierra έριξε το χρόνο του στο 1:08.475, αφήνοντας τον Γαβριηλίδη 2ο, με 1:09.523. Πολλοί οδηγοί βελτίωσαν την επίδοσή τους, όπως ο Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett C GTE), που έγραψε 1:10.193 και θα ξεκινήσει από την 3η θέση.

Πολύ κοντά μεταξύ τους βρέθηκαν τα Ford Escort RS2000 των Δ. Σκεπασιανού και Ι. Κάτσικα, με χρόνους 1:10.990 και 1:11.073, αντίστοιχα. Το όμορφο Fiat 124 Sport Coupe του Κ. Τσιπλαντώνη θα βρεθεί στην 6η θέση της εκκίνησης. Την Κυριακή, ο αγώνας των Ιστορικών έχει προγραμματιστεί για τις 14:10.

HTTC 1o Σκέλος – Extreme
Στην κορυφαία κατηγορία του HTTC είχαν δηλώσει 11 οδηγοί, όμως κάποιες ατυχίες κράτησαν αρκετούς εκτός αγώνα, με αποτέλεσμα να συμμετέχουν τελικά μόνο 5. Ο νικητής του προηγούμενου αγώνα, Μ. Γεωργιάδης με Toyota MR2, ήταν και πάλι ταχύτερος όλων, όχι όμως χωρίς ανταγωνισμό, αφού σε πολύ γρήγορο ρυθμό κινήθηκε και ο Χ. Μπαλιούσκας με Nissan 350Z. Ο Γεωργιάδης σημείωσε ταχύτερο γύρο 1:06.361 και συνολικό χρόνο 5:33.693, ενώ ο Μπαλιούσκας 1:06.641 και 5:35.348, αντίστοιχα. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Χ. Βαλεράς με Renault Clio RS. Έριξε το χρόνο του στο 1:07.853, με άθροισμα πέντε γύρων στα 5:41.219, κάτι που τον έφερε αρκετά μπροστά από τον Σ. Μπήτρο (Honda S2000), ο οποίος έμεινε στα 5:50.411. Πιο πίσω, ολοκλήρωσε την προσπάθειά του και ο Α. Κολοβέντζος με Daihatsu Charade.

Υπενθυμίζουμε ότι όσοι βρέθηκαν στην πίστα το Σάββατο, μπορούν να κρατήσουν το εισιτήριό τους για να παρακολουθήσουν με το ίδιο και τους αγώνες της Κυριακής.

Δείτε όλα τα αποτελέσματα εδώ