Ο Marc Marquez δήλωσε μετά τον αγώνα που κέρδισε στο Brno πως τον ανησυχούσε η ταχύτητα της Yamaha. Στον αγώνα τελικά η καλύτερη Yamaha ολοκλήρωσε στην 6η θέση. Στις δοκιμές όμως της Δευτέρας, μετά τον αγώνα, η Yamaha εμφανίστηκε πολύ δυνατή. Ο Fabio Quartararo ήταν στη μεγαλύτερη διάρκεια της μέρας στην 1η θέση και ολοκλήρωσε σε αυτήν κάνοντας ταχύτερο χρόνο απ’οτι έκανε στο 2ο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών που ήταν και ο ταχύτερος του τριημέρου. Ο Quartararo είχε στη διάθεση του το carbon πιρούνι που έχουν οι εργοστασιακοί αναβάτες της Yamaha. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τις δοκιμές ο Maverick Vinales ο οποίος δοκίμασε και τη Yamaha της επόμενης χρονιάς, με αλλαγές στον κινητήρα και το πλαίσιο. Περισσότερο όμως δοκίμασε ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα του 2019 ενόψει του επόμενου αγώνα στην Αυστρία.

Ο Franco Morbidelli που μαζί με τον Quartararo συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους από κάθε άλλον αναβάτη (78) δοκίμασε κυρίως διαφορετικά φρένα, που είχε στη διάθεση του και στο παρελθόν, καθώς και ρυθμίσεις για την Αυστρία. Έκανε τον 3ο ταχύτερο χρόνο συμπληρώνοντας την πολύ δυναμική εμφάνιση της Yamaha στις δοκιμές αυτές. Ο Valentino Rossi έκανε την περισσότερη δουλειά πάνω στην καινούρια μοτοσυκλέτα ενώ έκανε λιγότερους γύρους με τη φετινή Yamaha. Συμπλήρωσε 63 γύρους και έκανε τον ταχύτερο του στον τελευταίο γύρο ανεβαίνοντας στην 6η θέση. Οι Vinales και Rossi δοκίμασαν επίσης διαφορετικό κομμάτι της σέλας της Yamaha M1.

Ο Alex Rins έκανε τον 4ο ταχύτερο χρόνο. Δοκίμασε το ψαλίδι που είχε δοκιμάσει και στη Βαρκελώνη και αεροδυναμικά βοηθήματα, κάποια από τα οποία χρησιμοποίησε και στον αγώνα της Κυριακής. Ο Joan Mir δοκίμασε για πρώτη φορά το νέο αεροδυναμικό πακέτο. Είχε μία τρομακτική πτώση 45 λεπτά πριν την ολοκλήρωση των δοκιμών. Έπεσε στην πρώτη στροφή της πίστας και η Suzuki του πέρασε τα κιγκλιδώματα και κατέληξε στο δάσος που περιβάλλει την πίστα! Ο ίδιος μεταφέρθηκε προληπτικά με ελικόπτερο στο νοσοκομείο για τον απαραίτητο ιατρικό έλεγχο ολοκληρώνοντας πρόωρα τις δοκιμές στην 7η θέση.

Ο νικητής του αγώνα της Κυριακής, Marc Marquez, είχε στη διάθεση του 3 μοτοσυκλέτες. Τη φετινή του και δύο ακόμα με διαφορετικό ποσοστό ανθρακονημάτων στο πλαίσιο. Δοκίμασε επίσης νέο αεροδυναμικό πακέτο. Επίσης τρεις μοτοσυκλέτες είχε στη διάθεση του και ο Cal Crutchlow ο οποίος είχε και κάποια ακόμα εξαρτήματα να δοκιμάσει. Ο Crutchlow έκανε τον 5ο ταχύτερο χρόνο, ο Marquez τον 8ο και ο Nakagami που δεν είχε στη διάθεση του νέα πράγματα για τη Honda αλλά δοκίμασε ελαστικά για λογαριασμό της Michelin ήταν 11ος.

Στην πλευρά της Ducati δεν έγινε πολλή δουλειά. Ο Andrea Dovizioso δοκίμασε νέο ψαλίδι, έκανε μόλις 48 γύρους και μόλις τον 120 χρόνο. Ο Danilo Petrucci δούλεψε πολύ πάνω στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας του προσπαθώντας να κατανοήσει την κακή του εμφάνιση. Ολοκλήρωσε στη 10η θέση έχοντας συμπληρώσει 55 γύρους. Στη δορυφορική της ομάδα, την Pramac, ο Bagnaia ήταν ταχύτερος από τον Miller. Ο Miller επιβεβαίωσε πως συμμετείχε στον αγώνα με νέο πλαίσιο το οποίο συνέκρινε με το παλιό φτάνοντας στο συμπέρασμα πως το νέο είναι καλύτερο. Δούλεψε επίσης στην πίσω ανάρτηση και ευχαριστήθηκε και τα νέα λάστιχα της Mivchelin που δοκίμασε. Ο Bagnaia δούλεψε πάνω σε διαφορετικές ρυθμίσεις ώστε να αποκτήσει εμπιστοσύνη στη Ducati του. Τα κατάφερε αρκετά καλά αφού ολοκλήρωσε ως η καλύτερη Ducati στην 9η θέση.

Στην KTM οι δύο εργοστασιακοί αναβάτες είχαν διαφορετική προσέγγιση στις δοκιμές. Ο Zarco έκανε μόλις 31 γύρους και ολοκλήρωσε σύντομα τις δοκιμές ώστε να κρατήσει ενέργεια για τον αγώνα της ομάδας στην έδρα της, στην Αυστρία. Αντίθετα ο Pol Espargaro δούλεψε σχεδόν σε όλους τους τομείς, δοκιμάζοντας ρυθμίσεις, ηλεκτρονικά, πλαίσιο, αεροδυναμικά βοηθήματα και αναρτήσεις. Επίσης η KTM έδωσε τη δυνατότητα στον νεαρό Miguel Oliveira που οδηγεί για την Tech3 KTM, να δοκιμάσει μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. Ο νεαρός τα πήγε περίφημα
αφού στην πρώτη του επαφή ήταν μόλις 130 χιλιοστά αργότερος του Pol Espargaro.

Στην Aprilia το κυρίως φορτίο των δοκιμών ανέλαβε ο Aleix Espargaro ο οποίος δοκίμασε νέο πλαίσιο με ανθρακονήματα το πρωί και νέο ψαλίδι το απόγευμα. Το νέο πλαίσιο, με τις προσθήκες από ανθρακονήματα, δοκίμασε και ο Andrea Iannone ο οποίος περιορίστηκε στην τελευταία θέση.

Ακολουθούν 3 μέρες ξεκούρασης πριν οι αναβάτες ξαναμπούν στην πίστα για τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, στο Αυστριακό GP του Red Bull Ring

Οι χρόνοι  των δοκιμών