Ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull ήταν ο τελικός νικητής ενός συναρπαστικού και συνάμα, χαοτικού, γερμανικού Γκραν Πρι κατά τη διάρκεια του οποίου το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του 4 φορές. Κύρια αιτία για το χάος που προκλήθηκε ήταν η ελαφριά βροχή που έπεφτε σποραδικά και προκάλεσε πονοκέφαλο σε ομάδες και οδηγούς για το ποια λάστιχα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν – βρόχινα, ενδιάμεσα ή σλικ – και πότε έπρεπε να μπουν στα πιτ οι οδηγοί για να τ’αλλάξουν.

Νικητής της αναμέτρησης με τα στοιχεία της Φύσης αναδείχτηκε ο Φερστάπεν, ο οποίος βοηθούμενος και από τις σωστές επιλογές της ομάδας του, κράτησε την αυτοσυγκέντρωσή του υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες και έφτασε στην 2η φετινή του νίκη μετά το Γκραν Πρι της Αυστρίας.

Πίσω από τον Φερστάπεν ακολούθησε ένας εντυπωσιακός Σεμπάστιαν Φέτελ ο οποίος, βοηθούμενος επίσης από σωστές επιλογές της ομάδας του και εκμεταλλευόμενος τα λάθη των αντιπάλων του, κατόρθωσε να ανέβει από την 20η στη 2η θέση. Ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη ίσως, από την αναρρίχηση του Φέτελ από το τέλος της κατάταξης, ήταν η 3η θέση του Ντανιίλ Κβίατ, με την Toro Rosso να κατακτά το 2ο μόλις βάθρο στην ιστορία της μετά την άριστα χρονισμένη επιλογή της, να βάλει σλικ ελαστικά στον Ρώσο πιλότο, την ώρα που οι περισσότεροι οδηγοί ήταν με τα ενδιάμεσα.

Άλλη μια ομάδα που έκανε τη σωστή επιλογή την κατάλληλη στιγμή ήταν η Racing Point, με τον Λανς Στρολ να τερματίζει στην 4η θέση. Ο νεαρός Καναδός ήταν ο πρώτος μάλιστα που πήρε το ρίσκο να βάλει σλικ ελαστικά και για λίγο βρέθηκε μέχρι και στη 2η θέση, για να υποκύψει τελικά στην επίθεση, αρχικά του Κβίατ και στη συνέχεια του Φέτελ, κατορθώνοντας όμως να κρατήσει πίσω του τον Σάινθ, ο οποίος τερμάτισε στην 5η θέση με τη McLaren.

Όσον αφορά τη Mercedes, σε μια μέρα που γιόρταζε τα 125 χρόνια παρουσίας της στους αγώνες αυτοκινήτου, ο μεν Λιούις Χάμιλτον αφού μπήκε στα πιτ συνολικά 6 φορές, και είχε δύο εξόδους, στη μια από τις οποίες πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή περιστροφή 360 μοιρών, τερμάτισε τελικά στην 11η θέση, ο δε Βάλτερι Μπότας εγκατέλειψε, ενώ ήταν 3ος, στην ίδια στροφή που ο Χάμιλτον είχε την έξοδό του.

Στους μεγάλους χαμένους πρέπει να συμπεριληφθεί και ο Λεκλέρ, ο οποίος εγκατέλειψε ενώ βρισκόταν στη 2η θέση αλλά και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος εγκατέλειψε στην ίδια στροφή με τον Λεκλέρ ενώ ήταν 4ος.

Επόμενο ραντεβού των 20 μονομάχων της Φόρμουλα 1, την Κυριακή 4 Αυγούστου για το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας.