H εκπληκτική εκκίνηση του Βάλτερι Μπότας, ο οποίος πετάχτηκε από την 3η θέση στην 1η με το σβήσιμο των φώτων, ήταν ο κύριος λόγος που χάρισε στον Φινλανδό τη νίκη στο Γκραν Πρι της Ιαπωνίας. Παράλληλα, η 3η θέση του Λιούις Χάμιλτον ήταν αυτή που εξασφάλισε το 6ο συνεχόμενο πρωτάθλημα κατασκευαστών για τη Mercedes, η οποία, με αυτήν την επίδοση ισοφάρισε το ρεκόρ της Ferrari.

Η Scuderia δεν μπόρεσε να μεταφράσει το 1-2 που είχε πετύχει τρεις ώρες νωρίτερα στις εξ αναβολής κατατακτήριες δοκιμές που έγιναν το πρωί της Κυριακής, λόγω της έλευσης του τυφώνα Χαγκίμπις το Σάββατο. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, έχασε στην ουσία κάθε ελπίδα για τη νίκη μετά την άσχημη εκκίνησή του, τερματίζοντας τελικά στη 2η θέση – αφού αντιστάθηκε με επιτυχία στις επιθέσεις που του εξαπέλυσε ο Χάμιλτον στους τελευταίους γύρους – ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ συγκρούστηκε με τον Μαξ Φερστάπεν μόλις στη 2η στροφή του αγώνα και τερμάτισε έκτος.

Ωστόσο, ύστερα από εξέταση του περιστατικού της σύγκρουσης μετά το τέλος του Γκραν Πρι, ο Λεκλέρ τιμωρήθηκε με ποινή 15 δευτερολέπτων (5 δευτερόλεπτα για την αρχική σύγκρουση και άλλα 10 γιατί η Ferrari τον άφησε στην πίστα με πληγωμένο αυτοκίνητο) με αποτέλεσμα να χάσει τη θέση του και να καταταγεί 7ος. Ακόμη μεγαλύτερος χαμένος από τη σύγκρουση ήταν ο Φερστάπεν ο οποίος αναγκάστηκε λόγω ζημιών που υπέστη το μονοθέσιό του να εγκαταλείψει στον 15ο γύρο.

Ο Άλεξ Άλμπον ήταν 4ος για τη Red Bull, στο καλύτερο μέχρι στιγμής αποτέλεσμα της καριέρας του, ενώ ο Κάρλος Σάινθ έκανε άλλον έναν μεστό αγώνα με τη McLaren τερματίζοντας στην 5η θέση.

Τη δεκάδα έκλεισαν η Renault του Ντάνιελ Ρικάρντο, η Toro Rosso του Πιέρ Γκασλί, η Racing Point του Σέρχιο Πέρες και η δεύτερη Renault του Νίκο Χούλκνεμπεργκ.

Επόμενο ραντεβού, την Κυριακή 27 Οκτωβρίου για το Γκραν Πρι του Μεξικό.