Όσοι παρακολούθησαν το ιταλικό Γκραν Πρι του 2020 είχαν την τύχη να δουν έναν απίθανο αγώνα στον οποίο ο Πιέρ Γκασλί με Alpha Tauri πέτυχε την παρθενική του νίκη στη Φόρμουλα 1, ακολουθούμενος από τον Κάρλος Σάινθ με McLaren στη 2η θέση και τον Λανς Στρολ με Racing Point στην 3η, την ίδια στιγμή που ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε στην 7η θέση μετά από την εκτέλεση ποινής για παράβαση κανονισμών υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.

Όλα ήρθαν ανάποδα στον αγώνα όταν η Haas του Κέβιν Μάγκνουσεν έμεινε στην είσοδο του pit lane, κάτι που έβγαλε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Χάμιλτον και Τζοβινάτσι μπήκαν αμέσως στα πιτ για να αλλάξουν λάστιχα, κάτι όμως που δεν έπρεπε να κάνουν, καθώς όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων δεν είχε δοθεί επισήμως το πράσινο φως για να ανοίξει το pit lane. Έτσι ο Χάμιλτον δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων, την οποία αναγκάστηκε να εκτίσει μετά την 2η εκκίνηση του αγώνα, η οποία ακολούθησε την 25λεπτη διακοπή ύστερα από το τρομακτικό – ευτυχώς χωρίς τραυματισμό – ατύχημα του Σαρλ Λεκλέρ με Ferrari.

Έχοντας κάνει τη δική του αλλαγή ελαστικών λίγο πριν την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Γκασλί βρέθηκε έτσι ξαφνικά στην 1η θέση, την οποία και κράτησε για να πετύχει την 1η του νίκη στη Φόρμουλα 1, τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από τον Σάινθ, και 3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Στρολ.

Πολύ καλή και η εμφάνιση του Λάντο Νόρις που κράτησε πίσω του τη Mercedes του Βάλτερι Μπότας και τη Renault του Ντάνιελ Ρικιάρντο, για να εδραιώσει τη McLaren στην 3η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Επόμενο ραντεβού, στις 13 Σεπτεμβρίου για το Γκραν Πρι της Τοσκάνης στην πίστα του Μουτζέλο.