Θα υπάρχει μια εορταστική ατμόσφαιρα στο Γκραν Πρι της Κίνας, τρίτο γύρο του φετινού Πρωταθλήματος Φόρμουλα 1, καθώς ο συγκεκριμένος είναι ο 1000ός αγώνας στην ιστορία του κορυφαίου σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Και μπορεί η Mercedes να έχει κάνει το 1-2 στους δύο προηγούμενους αγώνες, αλλά ο επικεφαλής της ομάδας Τότο Βολφ δεν έχει καμία ψευδαίσθηση για τη δυναμικότητα των ομάδων, δηλώνοντας ευθαρσώς ότι δεν αποτέλεσε τόσο έκπληξη η καλή επίδοση της Ferrari στο Μπαχρέιν, όσο η κακή της εμφάνιση στην Αυστραλία, όπου αναμενόταν ότι θα ήταν η πιο δυνατή από όλους, δεδομένης της φόρμας που είχε επιδείξει στις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης:«Η ταχύτητα της Ferrari στην ευθεία είναι απίστευτη. Την ισχύ [σ.σ. της κινητήριας μονάδας] της, δεν την φτάνει κανείς. Νομίζω ότι στις κατατακτήριες δοκιμές, είχαν πλεονέκτημα μισού δευτερολέπτου, μόνο στις ευθείες. Δύσκολο να το ανταγωνιστείς αυτό. Έτσι, πιστεύω ότι πρέπει να συνηθίσουμε σε αυτό το επίπεδο απόδοσης και να θεωρήσουμε ότι αυτό που συνέβη στη Μελβούρνη ήταν η εξαίρεση», δήλωσε ο Βολφ λίγο μετά το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν.

Βέβαια, «για να τερματίσεις πρώτος, πρέπει πρώτα να τερματίσεις», όπως λέει το παλιό ρητό και η Ferrari μπορεί να έχει δείξει ότι είναι ταχύτατη, προς ώρας όμως δείχνει και «εύθραυστη». Κάτι που η Mercedes έχει εκμεταλλευτεί ήδη δύο φορές φέτος, όπως εξάλλου έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν. Μπορεί δε να βρισκόμαστε μόλις στην αρχή του πρωταθλήματος και να μένουν 19 αγώνες (μαζί με το Γκραν Πρι της Κίνας) μέχρι το τέλος, αλλά ήδη στον πίνακα βαθμολογίας τα «Ασημένια Βέλη» καταγράφουν ένα σημαντικό – καθώς κάθε βαθμός μετράει – αλλά όχι μη αναστρέψιμο, προβάδισμα 39 βαθμών έναντι της Scuderia. Επιπλέον, η Mercedes έχει την αυτογνωσία να μην επαναπαύεται στις δάφνες της και να προσπαθεί συνέχεια για «το κάτι παραπάνω», γεγονός που αποδεικνύεται και από τους 5 συνεχόμενους Τίτλους της στα Πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών. Θα ήταν αφελές να νομίζει κανείς ότι η γερμανική ομάδα θα έρθει στην πίστα της Σανγκάης μην έχοντας «κάνει το διάβασμά της» για τις ιδιαίτερες συνθήκες που θα συναντήσει (μεγάλες ευθείες σε συνδυασμό με γρήγορες και αργές στροφές, χαμηλές συνήθως θερμοκρασίες και σχετικά λεία άσφαλτος).

Προς τα πού λοιπόν θα γύρει η πλάστιγγα στην Κίνα; Προς την γερμανική ή την ιταλική πλευρά; Θα έχουν λύσει οι άνθρωποι της Ferrari τα προβλήματα που τους εμποδίζουν από το να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητες του ταχύτατου μονοθεσίου τους; Ή η ακόρεστα διψασμένη για επιτυχίες Mercedes θα έχει την απάντηση σε ό,τι της παρουσιάσει η αντίπαλός της, αιφνιδιάζοντάς την για άλλη μια φορά φέτος; Ποιος θα γράψει με χρυσά γράμματα το όνομά του στο βάθρο των νικητών του ιστορικού, 1000ού Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1;

Όπως πάντα, οι απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα θα δοθούν με το πέσιμο της καρό σημαίας μετά από 56 γύρους, στο μήκους 5,4 χιλιομέτρων Διεθνές Σιρκουί της Σανγκάης.

Όλες οι περίοδοι δοκιμών – ελεύθερων και κατατακτήριων – του Γκραν Πρι της Κίνας κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, καθώς και ο αγώνας την Κυριακή, θα μεταδοθούν ζωντανά από τη συχνότητα της ΕΡΤ SPORTS και από τα διαδικτυακά Μέσα της ΕΡΤ. Ο αγώνας την Κυριακή θα μεταδοθεί μαγνητοσκοπημένα και στις 16:00 από την ΕΡΤ SPORTS και το WebTv της ΕΡΤ.

Το περιεχόμενο θα είναι επίσης διαθέσιμο για 7 ημέρες στα ψηφιακά Μέσα της ΕΡΤ (υβριδική τηλεόραση, WebTV κ.ά.).

Στην περιγραφή και στο σχολιασμό, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου.

Καλεσμένοι στο στούντιο, η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου, Πόπη Παπαμιχαήλ καθώς και ο F1 Editor του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ, Φαμπρίτσιο Λαζάκης.

Ωράρια αγώνα

Γκραν Πρι Κίνας

Παρασκευή 12 Απριλίου
– Ελεύθερες Δοκιμές 1: 05:00-06:30
– Ελεύθερες Δοκιμές 2: 09:00-10:30

Σάββατο 13 Απριλίου
– Ελεύθερες Δοκιμές 3: 06:00-07:00
– Κατατακτήριες Δοκιμές: 09:00-10:00

Κυριακή 14 Απριλίου
– Αγώνας: 09:10