O Λιούις Χάμιλτον επέστρεψε στις νίκες καθώς η Mercedes έκανε το 1-2 σε ένα ρωσικό Γκραν Πρι που μέχρι την εγκατάλειψη του Σεμπάστιαν Φέτελ φαινόταν ότι έγερνε προς την πλευρά της Ferrari.

Λίγο πριν το πρώτο του πιτ στοπ, ο Φέτελ προηγούνταν με άνεση του ομόσταυλού του, Λεκλέρ, με τους Χάμιλτον και Μπότας να ακολουθούν στην 3η και 4η θέση. Στον πρώτο του γύρο όμως μετά τα πιτ, ο Γερμανός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω μηχανικής βλάβης, γεγονός που ενεργοποίησε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Η Mercedes εκμεταλλεύτηκε το περιστατικό καλώντας και τους δύο οδηγούς της – που μέχρι εκείνη τη στιγμή είχαν μείνει εκτός – να μπουν στα πιτ και να πραγματοποιήσουν τη μια και μοναδική τους αλλαγή, ουσιαστικά σε νεκρό χρόνο. Έτσι μετά την έξοδό τους από τα πιτ, ο μεν Χάμιλτον βγήκε στην 1η θέση, ο δε Μπότας στην 3η πίσω από τον Λεκλέρ. Ωστόσο, τα προβλήματα για τη Ferrari δεν είχαν τελειώσει ακόμη.

Λίγο αργότερα, το κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του λόγω της εξόδου του Τζορτζ Ράσελ από πρόβλημα στα φρένα. Η Ferrari άρπαξε την ευκαιρία και κάλεσε ξανά τον Λεκλέρ στα πιτ – κίνηση που τον έριξε στην 3η θέση – προκειμένου να τον εφοδιάσει με τη μαλακή γόμα και να τον βοηθήσει να εξαπολύσει επίθεση στα «Ασημένια Βέλη» στους 20 τελευταίους γύρους.

Όσο και να προσπάθησε όμως ο Λεκλέρ, δεν μπόρεσε να απειλήσει τον Μπότας για τη 2η θέση. Την ίδια στιγμή, ο Χάμιλτον απομακρυνόταν μπροστά φτάνοντας στο τέλος να κερδίσει με διαφορά 4 δευτερολέπτων από τον Μπότας και 5 από τον Λεκλέρ. Έτσι, χάρη στη νίκη του αυτή – 9η της χρονιάς – αλλά και το βαθμό για τον ταχύτερο γύρο, ο Βρετανός επέκτεινε τη διαφορά του στο πρωτάθλημα στους 73 βαθμούς.

Την εξάδα συμπλήρωσαν οι δύο Red Bull των Μαξ Φερστάπεν και Αλεξάντερ Άλμπον – με τον Ταϊλανδό να πραγματοποιεί άλλη μια εξαιρετική εμφάνιση ανεβαίνοντας μέχρι την 5η θέση από την τελευταία – και η McLaren του Κάρλος Σάινθ.

Επόμενο ραντεβού, στις 13 Οκτωβρίου για το Γκραν Πρι της Ιαπωνίας στην πίστα της Σουζούκα.