Επιτέλους! Διακόσιες δεκαεπτά μέρες μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στο Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι το 2019, και 127 μέρες μετά το τέλος των χειμερινών δοκιμών στη Βαρκελώνη, τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1 επιστρέφουν «αγριεμένα» στο φυσικό τους περιβάλλον: στη δράση μέσα στην πίστα. Βεβαίως, υπό τις ειδικές συνθήκες ασφαλείας που επιβάλλoνται λόγω της πανδημίας της COVID-19. Έτσι όλοι οι αγώνες που θα γίνουν φέτος στο πρωτάθλημα του 2020 (προς το παρόν το πρόγραμμα περιλαμβάνει το μίνιμουμ των 8 αγώνων που χρειάζονται για να μετρήσει ως πρωτάθλημα και είμαστε εν αναμονή και άλλων, αναλόγως της εξέλιξης της πανδημίας) θα γίνουν κεκλεισμένων των θυρών και με την τήρηση πολύ αυστηρών υγειονομικών πρωτοκόλλων από όλους τους εμπλεκόμενους.

Η αρχή θα γίνει με το Γκραν Πρι της Αυστρίας – ο υπό κανονικές συνθήκες 11ος αγώνας στο αρχικό πρόγραμμα του 2020 – ενώ ο δεύτερος αγώνας θα γίνει μια βδομάδα αργότερα στην ίδια πίστα, με τον τίτλο Γκραν Πρι της Στυρίας (από το όνομα του ομόσπονδου κρατιδίου της Στυρίας στο οποίο βρίσκεται η πίστα του Red Bull Ring).

Οι κερκίδες μπορεί να είναι άδειες, κάθε ομάδα θα λειτουργεί με 80 μόλις άτομα (60 από τα οποία είναι οι μηχανικοί), οι μάχες όμως στην πίστα αναμένεται να είναι το ίδιο συναρπαστικές με πριν. Ίσως και περισσότερο, καθώς ο μειωμένος αριθμός των αγώνων κάνουν το παραμικρό λάθος απαγορευτικό και τη συγκέντρωση ακόμη και των ελάχιστων βαθμών, πολύτιμη.

Η Mercedes ξεκινά τη χρονιά ως το απόλυτο φαβορί. Με έξι «νταμπλ» στα έξι τελευταία χρόνια έχει ήδη σπάσει όλα τα ρεκόρ. Θα μπορέσει να πάει για ένα ανεπανάληπτο έβδομο συνεχόμενο «νταμπλ»; Ο Λιούις Χάμιλτον θα μπορέσει να ισοφαρίσει τα εφτά παγκόσμια πρωταθλήματα του μεγάλου Μίκαελ Σουμάχερ; Ποιος θα βρεθεί στο δρόμο και των δύο για να τους εμποδίσει; Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull, η οποία δηλώνει ότι βρίσκεται στην καλύτερη κατάσταση από τότε που πήρε το τελευταίο της πρωτάθλημα το 2013; Ή ο Σεμπάστιαν Φέτελ και ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari, η οποία λίγες μόλις μέρες πριν από την έναρξη της σεζόν παραδέχθηκε ότι μετά τις χειμερινές δοκιμές έπρεπε να πάρει «σημαντικά διαφορετική κατεύθυνση όσον αφορά την εξέλιξη» του αυτοκινήτου της προκειμένου να πετύχει τους στόχους της;

Η απάντηση ως συνήθως θα δοθεί την Κυριακή 5 Ιουλίου, όταν μετά από 71 γύρους η καρό σημαία θα πέσει στο μήκους 4,3 χλμ. Red Bull Ring.

To Γκραν Πρι της Αυστρίας (ελεύθερες, κατατακτήριες δοκιμές και αγώνας) θα μεταδοθεί ζωντανά από την ΕΡΤ Sports και από τα διαδικτυακά Μέσα της ΕΡΤ. Το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο για 7 ημέρες στα ψηφιακά Μέσα της ΕΡΤ (υβριδική τηλεόραση, WebTV κ.α.).

Στην περιγραφή και στο σχολιασμό, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου.

Καλεσμένοι στο στούντιο της ΕΡΤ, ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, γνωστός και ως «Ιαβέρης jr», και η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου, Πόπη Παπαμιχαήλ.

Τα ωράρια του αγώνα

Παρασκευή 3 Ιουλίου
Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30

Σάββατο 4 Ιουλίου
Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
Κατατακτήριες Δοκιμές: 16:00-17:00

Κυριακή 5 Ιουλίου
Αγώνας: 16:10