Η πίστα του Χανγκαρόρινγκ έχει χαρίσει μερικούς συναρπαστικούς αγώνες στο παρελθόν, ο φετινός όμως θα μείνει στην ιστορία καθώς η αριστοτεχνική στρατηγική της Mercedes βοήθησε τον Λιούις Χάμιλτον να φτάσει σε μια σπουδαία νίκη, μετά από συγκλονιστική μάχη με τον Μαξ Φερστάπεν καθ’όλη τη διάρκεια του ουγγρικού Γκραν Πρι.

Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull ήταν επικεφαλής από την αρχή και για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα αντιστεκόμενος με επιτυχία σε όσες επιθέσεις του εξαπέλυσε ο Βρετανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Μέχρι τη στιγμή που η Mercedes αποφάσισε να καλέσει τον Χάμιλτον για ένα απρογραμμάτιστο δεύτερο πιτ στοπ.

Η κίνηση αποδείχθηκε ρουά ματ, με τη Red Bull να επιλέγει να κρατήσει στην πίστα τον Φερστάπεν, αφού αν απαντούσε στην κίνηση της γερμανικής ομάδας και έβαζε τον Ολλανδό στα πιτ, τότε σίγουρα αυτός θα έβγαινε πίσω από τον Χάμιλτον. Αυτό σημαίνει ότι ο Φερστάπεν έπρεπε να φροντίσει να φτάσει ως το τέλος με ελαστικά που όλο και φθείρονταν, την ίδια ώρα που ο Χάμιλτον, με φρέσκα πλέον ελαστικά, έκανε τον ένα κατατακτήριο γύρο μετά τον άλλο εξαφανίζοντας μια διαφορά 20 δευτερολέπτων σε 17 γύρους. Τρεις στροφές πριν την καρό σημαία, ο Χάμιλτον ήταν στην πλάτη του Φερστάπεν, περνώντας εντέλει με μεγαλύτερη άνεση απ’ότι και ο ίδιος θα περίμενε, για να σημειώσει την 8η νίκη της σεζόν και να αυξήσει τη διαφορά του στο πρωτάθλημα οδηγών.

Έχοντας διαλύσει τα ελαστικά του από την υπερπροσπάθεια, ο Φερστάπεν αναγκάστηκε να μπει στα πιτ δύο γύρους πριν το τέλος και να τερματίσει στη 2η θέση, 18 δευτερόλεπτα πίσω από τον Χάμιλτον, κερδίζοντας το άτυπο βραβείο του οδηγού της ημέρας.

Στην 3η θέση, και εντελώς εκτός μάχης για την πρωτιά, ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari, ο οποίος πέρασε τον ομόσταυλό του Σαρλ Λεκλέρ στον 68ο από τους 70 γύρους του αγώνα.

Συνεχίζοντας τις εξαιρετικές του εμφανίσεις, ο Κάρλος Σάινθ τερμάτισε στην 5η θέση με τη McLaren, αν και 1 γύρο πίσω από τους πρώτους, μπροστά από τον Πιέρ Γκασλί με τη δεύτερη Red Bull και τον Κίμι Ράικονεν με Alfa Romeo.

Επόμενο ραντεβού της Φόρμουλα 1, μετά από 4 εβδομάδες, για το Γκραν Πρι του Βελγίου στην ιστορική πίστα του Σπα.