Η 2η μέρα του Rally Monte Carlo, του πρώτου αγώνα για το πρωτάθλημα WRC του 2019, τα είχε όλα!!! Η 1η ειδική της μέρας και 3η του αγώνα ακυρώθηκε γιατί υπήρχαν πολλοί θεατές σε επικίνδυνα σημεία. Η εξέλιξη αυτή ανάγκασε τον Tommi Makkinen, team manager της Toyota να εκφράσει την αντίθεση και τη δυσπιστία του για τους λόγους που πάρθηκε αυτή τη απόφαση. Το σκεπτικό του Makkinen ήταν πως όταν η επιλογή ελαστικών παίζει τόσο σημαντικό ρόλο σε έναν αγώνα όπως είναι αυτός του Monte Carlo, δε μπορεί το πιθανό πλεονέκτημα που παίρνει κάποιος να μηδενίζεται επειδή η οργάνωση δε μπορεί να ελέγξει τους θεατές. Η 4η ειδική πραγματοποιήθηκε κανονικά και ο Sebastian Loeb πήρε την πρώτη του νίκη σε ειδική οδηγώντας Hyundai. Τον ακολούθησε ο teammate του, Thierry Neuville με διαφορά μισού δευτερολέπτου! Στην 3η θέση ο Sebastian Ogier με διαφορά 11,1 δευτερολέπτων.

Ο Ogier έχοντας κάνει την κατάλληλη επιλογή ελαστικών κέρδισε τις δύο επόμενες ειδικές. Στην 5η ειδική τον ακολούθησε ο Neuville και στην 6η ο Latvala έκανε ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τον Ogier με 3ο τον Mikkelsen, μόλις 0,4 του δευτερολέπτου πίσω τους. Ο Loeb με λάθος λάστιχα για τις δύο αυτές ειδικές περιορίστηκε στην 6η και 8η θέση. Ο Ott Tanak που στο τέλος της πρώτης μέρας ήταν επικεφαλής, στο τέλος της 6ης είχε υποχωρήσει στην 3η θέση με διαφορά 28,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον νέο επικεφαλής, Sebastian Ogier.

Ο Loeb κέρδισε και το δεύτερο πέρασμα της Roussiex-Laborel με τη μεγαλύτερη μέχρι εκείνη τη στιγμή διαφορά της ημέρας που μόλις ξεπέρασε τα 4 δευτερόλεπτα. Δεύτερος ήταν ο Evans και τρίτος ο Ogier. Στην ειδική αυτή ο Tanak είχε λάστιχο και αναγκάστηκε να το αλλάξει χάνοντας 2 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα ενώ ο Neville έχασε ένα φρενάρισμα, μπήκε σε δρόμο διαφυγής και επανήλθε χάνοντας 20 δευτερόλεπτα. Στην τελευταία ειδική, ο Neuville ήταν ο ταχύτερος όλων με 2ο τον Tanak και 3ο τον Latvala. Ο Ogier περιορίστηκε στην 5η θέση, 12 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville ενώ ο Loeb, με λάθος λάστιχα και πάλι, ήταν μόλις 7ος με διαφορά 22,4 δευτερολέπτων.

Στο τέλος της δεύτερης και μεγαλύτερης μέρας του αγώνα, επικεφαλής της κατάταξης είναι ο Sebastian Ogier με Citroen. Ακολουθεί ο Thierry Neuville (Hyundai) μόλις 2 δευτερόλεπτα πίσω του. Τρίτος ανέβηκε στην τελευταία ειδική ο Andreas Mikkelsen (Hyundai) που όμως είναι 1 λεπτό και 17 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Ο Jarri Matti Latvala είναι το πρώτο Toyota στην 4η θέση και ο Sebastian Loeb (Hyundai) μετά την τελευταία ειδική υποχώρησε από την 3η στην 5η θέση μόλις 8 δέκατα πίσω από τον Latvala. Ο Evans (Ford) είναι 6ος και ο Tanak μετά το λάστιχο που τον καθυστέρησε έχει υποχωρήσει στην 7η θέση. Ο Kris Meeke είναι 8ος έχοντας αρκετά προβλήματα μεταξύ των οποίων και μια σπασμένη ζάντα στην τελευταία ειδική.

Το Σάββατο ο αγώνας περιλαμβάνει δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές με συνολικό μήκος 93,38 χιλιόμετρα

Η κατάταξης στο τέλος της 2ης μέρας