Ο νεαρός Kalle Rovanpera επικράτησε την 3η και μεγαλύτερη μέρα του Rally Acropolis παραμένοντας στην κορυφή και αυξάνοντας σημαντικά τη διαφορά του από τους υπόλοιπους. Ο οδηγός της Toyota κέρδισε τις 4 από τις 6 ειδικές της μέρας ενώ και στις υπόλοιπες 2 ήταν στην πρώτη τριάδα. Έδειξε τις προθέσεις του από νωρίς κερδίζοντας την 1η ειδική, το πρώτο πέρασμα από την Παύλιανη (24,25 χλμ). Το νωπό χώμα και οι λάσπες προβλημάτισαν τους οδηγούς καθώς όλοι θα ήθελαν να έχουν μαλακά λάστιχα, επιλογή όμως που δεν έκαναν καθώς θέλουν να έχουν στη διάθεση τους τα μαλακά για τη συνέχεια. Ο Rovanpera άφησε στη 2η θέση τον Ott Tanak με Hyundai και στην 3η τον teammate του, Elfyn Evans. Ο Γιώργος Κεχαγιάς ήταν και πάλι ο πρώτος Έλληνας, στην 23η θέση της γενικής.

Η Γραβιά ήταν η 8η ειδική του αγώνα με μήκος 24,81 χιλιόμετρα. Οι λάσπες έπαιξαν και εκεί σημαντικό ρόλο ενώ σχεδόν όλα τα πληρώματα δυσκολεύτηκαν πολύ στα τελευταία, κατηφορικά και πολύ γλιστερά χιλιόμετρα. Ο Rovanpera δεν έδειξε να προβληματίζεται και παρότι δεν είχε, λόγω στρατηγικής, τα κατάλληλα λάστιχα, δε δυσκολεύτηκε να κερδίσει και αυτήν την ειδική αφήνοντας στη 2η θέση και πάλι τον Ott Tanak. Αυτήν τη φορά στην 3η θέση τερμάτισε ο Sebastien Ogier με διαφορά 13,9 δευτερόλεπτα από τον Rovanpera. Ο Γιώργος Κεχαγιάς και πάλι πρώτος Έλληνας.

Η κλασσική και αγαπημένη για πολλούς, ειδική διαδρομή Βωξίτες (22,97 χλμ), ήταν η 9η του αγώνα. Ο Rovanpera έχοντας κάπως αισιόδοξες σημειώσεις πήγε πιο γρήγορα σε κάποια σημεία και ενώ ρισκάρισε περισσότερο από όσο θα ήθελε, δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα. Ήταν και πάλι ο ταχύτερος αφήνοντας 4,6 δευτερόλεπτα πίσω του τον Ott Tanak με τον Sebastien Ogier να αρκείται και πάλι στην 3η θέση. Σε αυτήν την ειδική ο Λάμπρος Αθανασούλας ήταν ο ταχύτερος Έλληνας, στη 17η θέση.

Το Ελευθεροχώρι (18,14 χλμ) εκτός από αρκετή λάσπη είχε και πολλούς θεατές. Δυστυχώς, μερικοί δεν τήρησαν τις οδηγίες των διοργανωτών, κάτι που τους ανάγκασε να διακόψουν την ειδική μετά το πέρασμα των πρώτων πληρωμάτων. Ο Kalle Rovanpera κέρδισε και αυτήν την ειδική, την 4η συνεχόμενη και 6η στον αγώνα. Ο Sebastien Ogier τερμάτισε 2ος και ο Thierry Neuville ήταν 3ος. Όλα τα πληρώματα πάντως προβληματίστηκαν καθώς η διαδρομή είχε αλλάξει πολύ σε σχέση με τις αναγνωρίσεις.

Ακολούθησε το 2ο πέρασμα από την Παύλιανη. Η διαδρομή είχε στεγνώσει σε μεγάλο βαθμό συγκριτικά με το πρωινό πέρασμα και ο Sebastien Ogier, χωρίς να το περιμένει, έκανε τον ταχύτερο χρόνο. Ο Ott Tanak ακολούθησε με διαφορά μόλις 1,1 δευτερόλεπτα ενώ ο Rovanpera έχοντας αλλάξει ρυθμίσεις για να προφυλάξει το Yaris, περιορίστηκε στην 3η θέση. Ο Λάμπρος Αθανασούλας ήταν και στην Παύλιανη ο ταχύτερος Έλληνας στη 19η θέση με διαφορά 1,5 λεπτό από τον πρώτο.

Η τελευταία ειδική ήταν το 2ο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι που ευτυχώς αυτήν τη φορά ολοκληρώθηκε κανονικά. Ο Ott Tanak έχοντας αλλάξει ρυθμίσεις, βρήκε αυτό που του έλλειπε και έκανε τον ταχύτερο χρόνο. Ο Kalle Rovanpera ήταν 2ος και στην 3η θέση τερμάτισε ο Ogier. Ο Ιορδάνης Σερδερίδης ήταν σε αυτήν την ειδική ο ταχύτερος Έλληνας, στην 21η θέση της γενικής.

Στο τέλος της μεγαλύτερης και πιο δύσκολης μέρας του φετινού Rally Acropolis, μετά από 3 μέρες, 12 συνολικά ειδικές διαδρομές και 222,94 αγωνιστικά χιλιόμετρα ο Kalle Rovanpera έφτασε στο parc ferme κατέχοντας την 1η θέση στη γενική κατάταξη. Στη 2η θέση τον ακολουθεί με διαφορά 30,8 δευτερόλεπτα ο Ott Tanak και στην 3η θέση είναι ο Sebastien Ogier, 40,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera. Ο Γιώργος Κεχαγιάς είναι ο πρώτος Έλληνας στη 19η θέση της γενικής κατάταξης και στην 5η της κατηγορίας του, της WRC3 απέχοντας περίπου 6,5 λεπτά από μια θέση στο βάθρο.

Η τελευταία μέρα του αγώνα περιλαμβάνει 3 ειδικές. Ξεκινά με τον Ταρζάν (23,37 χλμ), ακολουθεί ο Πύργος που είναι η μεγαλύτερη ειδική του αγώνα και το αγωνιστικό πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί με τον 2ο Ταρζάν που θα έχει όμως μήκος 12,68 χιλιόμετρα και είναι η Power Stage του αγώνα δίνοντας extra βαθμούς στους 3 πρώτους. Αυτός είναι και ο λόγος που πολλά πληρώματα προσπαθούν να «κρατήσουν» μαλακά λάστιχα…