Ο Ott Tanak έκανε ακριβώς αυτό που έπρεπε για να περάσει στην κορυφή από την 1η κιόλας ειδικής της 2ης μέρας (9η συνολικά) στο Ράλλυ Σουηδίας. Ήταν ταχύτερος του Suninen χωρίς να κερδίσει την ειδική. Ταχύτερος ήταν ο Latvala, ο Tanak 2ος ο Ogier 3ος και ο Suninen 4ος. Πρέπει να σημειώσουμε πως Latvala και Ogier εγκατέλειψαν την πρώτη μέρα και συνεχίζουν με το σύστημα superally, κάτι που σημαίνει πως μπορούν να πιέζουν για ταχύτερους χρόνους χωρίς να έχουν στο μυαλό τους την κατάταξη αφού βρίσκονται πολύ πίσω. Στη 10η ειδική ο Ogier ήταν ταχύτερος με 2ο τον Tanak και τον Neuville 3ο. Όμως ο Suninen περίπου ένα χιλιόμετρο πριν την ολοκλήρωση της ειδικής, έχασε περίπου 1,5 λεπτό αφού κόλλησε στο χιόνι μετά από έξοδο. Έτσι ο Tanak αύξησε τη διαφορά του στην κατάταξη αφού πλέον ο 2ος Andreas Mikkelsen ήταν στα 34,2 δευτερόλεπτα.

Ο Ogier κέρδισε την 11η και τη 12η ειδική με τους Neuville, Lappi και Suninen να τον πλαισιώνουν στην τριάδα. Ο Tanak κέρδισε τη 13η ειδική με δεύτερο τον Neuville, 3ο τον Lappi και 4ο τον Loeb. Στο πρώτο πέρασμα των ειδικών οι συνθήκες ήταν ιδανικές με τον πάγο που υπήρχε στο δρόμο να δίνει πολύ καλό κράτημα. Μάλιστα ο Loeb είπε πως ήταν τόσο καλή η πρόσφυση που οι σημειώσεις του αποδείχτηκαν αργές. Στο δεύτερο πέρασμα όμως, οι συνθήκες δυσκόλεψαν. Ο πάγος έλιωσε, το χώμα που βγήκε στην επιφάνεια δυσκόλεψε την κατάσταση, υπήρχε χιόνι σε σημεία που δεν υπολόγιζαν οι οδηγοί και τα snowbanks που συνήθως χρησιμοποιούν οι οδηγοί για να μείνουν μέσα στο δρόμο και να κερδίσουν και χρόνο, πλέον δημιουργούσαν πρόβλημα αφού το χιόνι υποχωρούσε οδηγώντας σε εξόδους. Έτσι, ο Neuville, στη 14η ειδική, ακουμπώντας σε ένα τέτοιο σημείο έχασε τον έλεγχο και κάνοντας μια ολόκληρη περιστροφή συνέχισε το δρόμο του. Κατάφερε να κάνει τον 2ο ταχύτερο χρόνο πίσω από τον Ogier που ήταν ο ταχύτερος. Είχε και ο Ogier τη στιγμή του αφού χάνοντας το φρενάρισμά του σε μια δεξιά στροφή, κλείστηκε περισσότερο από όσο ήθελε, ανέβηκε στο χιόνι, παρέσυρε μια πινακίδα αλλά συνέχισε κανονικά. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε την ειδική ο Evans.

Ο Suninen έχοντας έξοδο, χτύπησε σε ένα δέντρο με το πίσω δεξί μέρος του Focus. Οι θεατές τον επανέφεραν στο δρόμο και τερμάτισε στην24η θέση σχεδόν 42 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Όμως η ζημιά που προκλήθηκε στο roll cage του Focus ήταν τέτοια που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ο Tanak κέρδισε και τη 15η ειδική με τον Neuville να κερδίζει την τελευταία μπροστά από τους Lappi, Mikkelsen, Huttunen (WRC2), Ogier και Loeb.

Στο τέλος της μεγαλύτερης και πιο δύσκολης μέρας του αγώνα, ο Tanak είναι επικεφαλής με διαφορά 54,5 δευτερόλεπτα από τον Mikkelsen αλλά και τον Lappi που έχει ακριβώς τον ίδιο συνολικό χρόνο με τον Mikkelsen. Ο Tanak μπορεί να είναι άνετος στην πρώτη θέση αλλά πίσω αναμένονται μάχες. Εκτός από τους Mikkelsen και Lappi που θέλουν τη 2η θέση, έρχεται και ο Neuville με διαφορά μόλις 2,3 δευτερόλεπτα! Πρέπει να υπολογίζουν και τον Evans αφού τα 11,9 δευτερόλεπτα που τον χωρίζουν από τον Neuville είναι διαφορά που καλύπτεται και χωρίς λάθη και ατυχίες. Σε λάθη και ατυχίες των μπροστινών του ελπίζει ο Meeke που ακολουθεί στα 27,8 δευτερόλεπτα αλλά μάλλον θα κοιτάζει περισσότερο πίσω του αφού τον ακολουθεί ο Loeb με 1,6 δευτερόλεπτα διαφορά. Η 3η και τελευταία μέρα περιλαμβάνει δύο φορές το πέρασμα της ειδικής Likenas με μήκος 21,19 χιλιόμετρα (42,38 χλμ συνολικά) και την power stage με την οποία ολοκληρώνεται ο αγώνας και δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 πρώτους οδηγούς, την Torsby 2 με μήκος 8,93 χιλιόμετρα. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως με αυτήν την ειδική ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα του αγώνα και νικητής ήταν ο Huttunen με ένα Skoda της κατηγορίας WRC2. Τον ακολούθησαν οι Lappi, Tanaka, Mikkelsen και Ostberg επίσης με αυτοκίνητο της WRC2. Οι συνθήκες βέβαια ήταν διαφορετικές ενώ τότε, δεν υπήρχε το επιπλέον κίνητρο των βαθμών ενώ απέμενα και δύο μέρες αγώνας.

Η κατάταξη στο τέλος της 2ης μέρας