Οι ομάδες του MotoGP έκαναν δοκιμές πριν το καλοκαιρινό διάλλειμα σε Barcelona και Brno, οι δοκιμαστές τους βρέθηκαν τον Αύγουστο στη νέα πίστα της Φινλανδίας και όλοι μαζί βρέθηκαν και πάλι στο Misano για ένα διήμερο δοκιμών, δύο εβδομάδες πριν τον αγώνα που θα πραγματοποιηθεί εκεί.

Η ομάδα της Honda έχοντας δοκιμάσει ένα πλαίσιο καλυμμένο με carbon στη Barcelona. Στο Brno δοκίμασαν παρόμοιο πλαίσιο με το carbon σε διαφορετικά σημεία, κυρίως κοντά στην εμπρός ανάρτηση. Στις δοκιμές του Misano, λογικά στην πρωτότυπη μοτοσυκλέτα του 2020, είχαν και τα δύο πλαίσια, τόσο το πιο πρόσφατο που δοκίμασαν στο Brno αλλά και το αρχικό που δοκίμασαν στη Barcelona.

Η Yamaha δοκίμασε για πρώτη φορά την πρωτότυπη M1 στο Brno και οι Vinales και Rossi την είχαν στη διάθεση τους και στις δοκιμές του Misano με μερικές προσθήκες-τροποποιήσεις σε σχέση με το Brno. Η μεγάλη διαφορά, ήταν η διπλή εξάτμιση σε στυλ Suzuki. Η Yamaha έχοντας σημαντικό μειονέκτημα στην απόδοση του κινητήρα και χωρίς να μπορεί να κάνει αλλαγές σε αυτόν , ψάχνει σε περιφερειακά. Ο Vinales δοκίμασε την εξάτμιση αυτή ενώ ο Rossi επικεντρώθηκε σε ένα κάλυμμα του εμπρός φρένου προσπαθώντας να βελτιώσει την αεροδυναμική του καλύμματος της δισκόπλακας και την εξαγωγή του ζεστού αέρα. Επίσης, δοκίμασαν και carbon ψαλίδι.

Η Ducati άρχισε να δοκιμάζει προσθήκες carbon στο κάτω μέρος του πλαισίου, από τις δοκιμές της Barcelona. Στο Misano ο Andrea Dovizioso δοκίμασε νέο ψαλίδι ενώ στη Φινλανδία ο Michele Pirro δοκίμασε νέο fairing αλλά και νέο σχήμα στο «κουτί» που έχει η Ducati στην ουρά της μοτοσυκλέτας. Ο Danilo Petrucci δήλωσε πως έλυσε πολλές απορίες σε σχέση με τις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας.

Η Suzuki παρότι έχει πρωτοπορήσει στον τομέα των εξατμίσεων από την αρχή της χρονιάς, παρουσίασε και πάλι νέα εξάτμιση. Πλέον έχουν επικεντρωθεί στο πλαίσιο και το ψαλίδι αφού ο Rins τόσο στο Brno όσο και στο Misano δοκίμασε νέο πλαίσιο και νέο ψαλίδι.

Η KTM δοκίμασε στη Barcelona νέο πλαίσιο. Στη συνέχεια άλλαξνα το ύψος της πλάκας του τιμονιού κι έτσι στο Misano άλλαξαν επίσης και το τεπόζιτο, λόγω της προηγούμενης αλλαγής.

Στην Aprilia, όπως και σε όλες τις ομάδες, κάνουν πολλές δοκιμές με την προσθήκη carbon στο πλαίσιο δίνοντας ακαμψία και διαφορετικές αντιδράσεις ανάλογα με το κράτημα. Δοκίμασαν επίσης και ένα νέο σύστημα, στη Φινλανδία στη μοτοσυκλέτα του δοκιμαστή τους, Bradley Smith.

Κάποιες από τις παραπάνω αλλαγές θα βρουν εφαρμογή στους επόμενους αγώνες ενώ κάποιες άλλες, στις μοτοσυκλέτες του 2020.

Συνδυασμένοι χρόνοι και από τα 4 σκέλη, πρωί και απόγευμα για κάθε μέρα