Η κεντρική μπουτίκ της Νις δουλεύει σκληρά. Κυρίως χάρη τον Μάριο Μπαλοτέλι, αφού οι φανέλες του, αποτελούν τα δύο τρίτα αυτών που συνολικά πωλούνται.

Τις ζητάνε όχι μόνο από Αυστραλία, αλλά και τις ΗΠΑ και την Κίνα, τις χώρες προέλευσης των νέων μετόχων πλειοψηφίας. Δέκα ανά ώρα κατά μέσο όρο.

Ο Ιταλός επιθετικός έχει όλη την πόλη στα πόδια του. Δημιούργησε προσδοκίες, ήταν η ιδανική λύση για τον Φαβρ, που μόλις χθες έκλεισε 59 χρόνια ζωής. Τα διαρκείας αυξήθηκαν κατά 20%, από 10.000 σε 12.000. Στο γήπεδο, ο μέσος όρος θεατών έχει αυξηθεί σε 22.695 έναντι 19.192 που ήταν πριν από ένα χρόνο.

Επίσης υπήρξε άνοδος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: + 32% στο Instagram, + 18% στο Facebook. Η ιστοσελίδα της Νις ξεπέρασε το Σεπτέμβριο το ένα εκατομμύριο επισκέπτες. Ένα ακόμα ρεκόρ, για την αήττητη και πρωτοπόρο Νις , που την Κυριακή θα επισκεφτεί την Καέν.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ