Η LaLiga δημιούργησε ένα λογότυπο και μια εταιρική ταυτότητα για το Clasico, με στόχο να δώσει τη δική της ταυτότητα και οπτική αναγνώριση σε έναν από τους πιο εμβληματικούς και δημοφιλείς αγώνες στον πλανήτη. Ένα πρότζεκτ που αντανακλά το DNA αυτού που συμβολίζει η μυθική πρόκληση: αντιπαλότητα, δύναμη, πάθος, τεχνολογία, καινοτομία, δυναμισμός, ψυχαγωγία και παγκοσμιοποίηση.

Η ισπανική Λίγκα με αυτόν τον τρόπο στοχεύει να έχει έναν επιπλέον πόρο, που θα βοηθήσει στην αύξηση της αξίας της επωνυμίας της διοργάνωσης και των συλλόγων της, και που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις διεθνείς διοργανώσεις οι οποίες δημιουργήθηκαν γύρω από αυτόν τον αγώνα.

Αυτή η πρωτοβουλία είναι επίσης ένα παράδειγμα των προσπαθειών της LaLiga για το μέλλον, στο οποίο συνεργάζεται στενότερα με τους συλλόγους για την προώθηση του ανταγωνισμού και των εμβληματικών αγώνων, όχι μόνο του ντέρμπι μεταξύ Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα, αλλά και των άλλων μεγάλων αναμετρήσεων της χώρας.

«Το νέο λογότυπο είναι μια καινοτόμος, φρέσκια και συναρπαστική εικόνα, η οποία θα συνδεθεί με όλο το κοινό και ιδιαίτερα με τους νεότερους, με ένα στυλ που θυμίζει τα περιβάλλοντα στα οποία περνούν περισσότερο χρόνο (ψηφιακά) και τα πάθη τους (αθλητικά, σειρές, αστική κουλτούρα κ.λπ.). Μια οπτική ταυτότητα που μεταδίδει όχι μόνο το σήμερα αλλά το μέλλον αυτής της μεγάλης παράστασης που «παραλύει» τον κόσμο», αναφέρει η ανακοίνωση σημείωμα.

Το νέο λογότυπο του Clasico είναι εμπνευσμένο από την αίσθηση που μοιράζονται παίκτες και θεατές: συναίσθημα. Είναι επομένως μια μάρκα χωρίς αποκλεισμούς, η οποία δεν δημιουργεί απόσταση μεταξύ των σταρ της διοργάνωσης και των θαυμαστών τους, αλλά τους φέρνει πιο κοντά και τους επιτρέπει να αισθάνονται μέρος του παιχνιδιού.

Το σύμβολο που χωρίζει τη Ρεάλ Μαδρίτης και τη Μπαρτσελόνα θα αντικαταστήσει το πιο κλασικό «vs» και θα είναι η εικόνα που αντιπροσωπεύει το Clasico. Αντικατοπτρίζει τον αντιπαλότητα, τη δύναμη και την αντιπαράθεση, υπενθυμίζοντας το αγωνιστικό πνεύμα και των δύο ομάδων.